English

واکنش قائم مقام شورای وحدت قزوین به حذف های سیاسی:

مردم ایران با نوع انتخاب خود ثابت کردند که تفکر تحول خواهانه دارند

قائم مقام شورای وحدت استان قزوین گفت:مردم ایران با نوع انتخاب خود ثابت کردند که تفکر تحول خواهانه دارند.

مردم ایران با نوع انتخاب خود ثابت کردند که تفکر تحول خواهانه دارند
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

، هادی عباسی قائم مقام شورای وحدت استان قزوین با انتقاد از حذف های سیاسی توسط مقامات استانی گفت: عملکرد هر مسئولی که در راستای تفکر تحول خواهانه نباشد قطعا مخالف فرمایشات حکیمانه مقام معظم رهبری خواهد بود.

قائم مقام شورای وحدت استان قزوین با بیان این‌که انتخابات سال گذشته اعتراَض به وضعیت موجود بود گفت: مردم ایران با نوع انتخاب خود ثابت کردند که تفکر تحول خواهانه دارند.

رئیس جبهه حامیان مردم با بیان این‌که عملکرد هر مسؤلی در این راستا نباشد قطعا مخالف فرمایشات حکیمانه رهبر معظم انقلاب و مردم خواهد بود افزود : برای اجرای این امر مهم حتی اگر منجر به حذف بنده بدور از خوش خدمتی برای جریان خاص هم بشود قابل احترام است.

دبیر جمعیت حامیان انقلاب اسلامی استان قزوین گفت : لازم است ضمن احترام برای اجرای تفکر تحول خواهانه مردم از قوه قهریه استفاده نشود و با رفعت و انطباق با منطق ، قانون و خواست واقعی مردم به رفع مشکلات اصلی و معیشت جامعه باشد تا خدای ناکرده مورد سو استفاده فرصت طلبان نشده و در جهت منافع جریان خاصی مصادره نشود.

عباسی در پایان افزود؛ شورای وحدت کشور در ابتدای سال جاری در راستای حمایت از حماسه‌ بزرگ تفکر تحول خواهانه مردم شریف ایران اسلامی این امر مهم را در اجلاسیه وحدت و تحول مورد بحث و بررسی قرار داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر