English

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین:

سود ما رضایت مردم است

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین گفت: سود ما از تمام فعالیت‌ها و اجرای همه برنامه‌های سازمان سود معنوی و رضایت مردم است.

سود ما رضایت مردم است
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

، علی حجتی‌پور مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین در دیدار با رئیس و کارکنان اداره گاز شهرستان بوئین‌هرا تأکید کرد: سود ما از تمام فعالیت‌ها و اجرای همه برنامه‌های سازمان سود معنوی و رضایت مردم است.

وی از تلاش‌های صادقانه رئیس اداره گاز بوئین‌هرا و شهرهای تابعه و مجموعه کارکنان شهرستان قدردانی کرد و افزود: ابراز رضایت مسئولان شهرستان از عملکرد این مجموعه موجب سربلندی ما و نشانه حرکت در مسیر درست شماست و نشان می‌دهد رضایت عموم جامعه که سود اصلی ماست در حال تحقق است.

وی با بیان اینکه شهرستان بوئین‌زهرا در واقع یک شهرستان است اما گستردگی کار و وسعت آن با  ۴ شهرستان برابری می‌کند، گفت: تلاش، نوآوری، خلاقیت و فکر نیروها برای ما ارزشمند است و باید با ایجاد انگیزه و مطالبه حقوق آنها از آنها قدردانی کرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین روی چابکی و سرعت‌دهی به خدمات تأکید کرد و گفت: ما باید به بهترین شیوه پاسخگوی مردم و حافظ حقوق آنها باشیم و هر روز سطح کیفیت خدمات را ارتقا دهیم.

مدیر بهره‌برداری شرکت گاز استان قزوین نیز در این دیدار ضمن قدردانی از توجه ویژه مدیرعامل به شهرستان بوئین‌هرا گفت: این شهرستان با داشتن ویژگی‌های خاص از اولویت‌های اصلی شرکت گاز استان محسوب می‌شود.

حسین فرامرزیان ادامه داد: ۱۱ درصد مشترکین استان، ۱۶ درصد شبکه و ۲۱ درصد واحدهای صنعتی استان در شهرستان بوئین‌هرا قرار دارد و می‌توان گفت به‌طور میانگین ۲۰ درصد گاز استان در بوئین‌زهرا مصرف می‌شود.

وی همچنین از تدابیر رئیس گاز بوئین‌زهرا در مدیریت شرایط بحرانی به‌ویژه محدودیت‌های مربوط به زمستان سال گذشته قدردانی کرد.

رئیس اداره گاز بویین‌زهرا نیز در این دیدار با تشریح عملکرد این مجموعه در سال گذشته به بیان برنامه‌ها و رویکرد‌های خود در سال پیش‌رو پرداخت‌.

مولایی‌پور ضمن تقدیر از توجه و آمادگی همیشگی مدیر بهره برداری استان در رفع مشکلات این منطقه، از آماده‌سازی و تکمیل ساختمان جدید اداره گاز شهرستان بوئین‌زهرا خبر داد و گفت: روند انتقال به ساختمان جدید به زودی اجرا می‌شود.

گفتنی است مدیرعامل شرکت گاز استان در پایان از ساختمان جدید اداره گاز بوئین زهرا و روند تکمیل آن بازدید کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر