English

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین:

دانشجویان چشم بیدار جامعه هستند

فرمانده سپاه حضرت صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: دانشجویان چشم بیدار جامعه هستند که آینده را روشن برای مردم تبیین می کنند.

دانشجویان چشم بیدار جامعه هستند
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

، سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در جمع دانشجویان دانشگاه فرهنگیان شهید رجایی بیان کرد: اگر شما در اول انقلاب بودید همان کاری را انجام می دادید که دیگر دانشجویان انقلابی برای یاری امام انجام دادند. دانشجویان اول انقلاب با شما در تفکر مشترک هستند و همه برای ایران و اسلام تلاش می کنند. با کلید واژه های اصلی انقلاب آشنا شوید و برای تحقق آن به میدان بیایید و الگوی دیگران باشید.

وی تصریح کرد: دنیای امروز دنیای زور و سلطه است که امروز بیش از هر زمان دیگری متحد و منسجم است. رییس جمهور آمریکا سراسیمه به سرزمین های اشغالی آمد و اظهار داشت؛ اگر اسراییل وجود نداشت باید یک اسراییل را به وجود می آوردیم به راستی اسراییل چه اهمیتی دارد که باید به وجود بیاید.

سردار آتانی افزود: معلمان پرورش دهندگان نسل آینده مدیران کشور هستند. پس از عملیات بیت المقدس شهید متوسلیان با بصیرت مثال زدنی اش گفت؛ دشمن اصلی اسراییل است و باید به سراغ او رفت امروز انگشت اشاره متوسلیان به سمت غزه است.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین خطاب به دانشجویان یادآور شد:دانشجویان چشم بیدار جامعه هستند که آینده را روشن برای مردم تبیین می کنند. مسیر را روشن کنید تا جامعه با مشکلات کمتر مواجهه شوند. شهید زین الدین به محسن رضایی فرمانده وقت سپاه پاسداران گفت؛ انتهای این جنگ کجاست؟ تا کجا باید پیش برویم تا این جنگ متوقف شود؟ امروز سوال اغلب دلسوزان همین است تا کجا با آمریکا باید جنگید؟ این سوالات را نباید از کسانی که در همه شرایط کاسب هستند پرسید؟

وی خاطرنشان کرد: پاسخ این سوال را باید از شما معلمان پرسید. شما معلمان پاسخ این سوال را تبیین کنید تا جوانان مسائل کشور را بهتر درک کنند. جایگاه کشور را در شرایط فعلی در دنیا و منطقه به دانش آموزان گوشزد کنید. مشکلات و موانع را می شناسیم لذا دانشجو حق ناامید شدن ندارد زیرا دانشجویان به عنوان مدیران آینده حلال مشکلات هستند.

سردار آتانی در پایان گفت: مطالبه شما، شعارهای به زمین مانده انقلاب است که رهبر معظم انقلاب تاکید فراوان به تحقق آنها دارد و قطعا شعارهای انقلاب کهنه نمی شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر