English

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین خبر داد:

تعمیر ۱۶۵ موتورخانه در سطح استان قزوین

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین از تعمیر رایگان 165 موتورخانه در سطح استان قزوین خبر داد.

تعمیر 165 موتورخانه در سطح استان قزوین
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

،علی حجتی‌پور مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین گفت: تاکنون 165 موتورخانه در سطح استان قزوین به‌طور رایگان مورد تعمیر و بهسازی قرار گرفته و این امر برای شرکت گاز استان 2 میلیارد و 600 میلیون تومان هزینه دربرداشته است.

وی با بیان این مطلب که طرح تعمیر رایگان موتورخانه‌ها در همه استان‌های کشور در دست اجراست، افزود: تعمیر هر یک از این موتورخانه‌ها از 15 تا 50 میلیون تومان هزینه داشته که همه آنها توسط شرکت گاز تأمین و تقبل شده است.

حجتی‌پور افزود: اجرای طرح تعمیر و بهینه‌سای رایگان موتورخانه‌ها از اثرگذارترین راه‌های منتج به استفاده بهینه گاز خواهد بود چرا که میزان هدررفت آن را به حداقل می‌رساند و با کاهش هزینه انرژی خانوارها به کاهش مصرف گاز نیز دامن می‌زند.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین ابراز داشت: این طرح اگرچه برای شرکت گاز هزینه‌زاست اما ما این اقدام را یک سرمایه‌گذاری بزرگ می‌دانیم چرا که اجرای آن علاوه بر کاهش بخشی از هزینه‌ها از دوش شهروندان، موجب بررسی موتورخانه‌ها و شناسایی نقاط و معایب موثر در هدررفت گا ز شده و ضمن پیشگیری از هدررفت میلیون‌ها مترمکعب گاز، در نهایت به صرفه‌جویی کلان در بُعد ملی و حفظ منابع ارزشمند کشور منجر می‌شود.

حجتی‌پور اضافه کرد: کاهش بار مالی مشترکین چه در قالب تعمیر رایگان موتورخانه‌ها و چه به شکل کاستن هزینه گاز مصرفی خانواده‌ها هر دو از نظر ما یک سرمایه‌گذاری پر منفعت محسوب می‌شود چرا که از دیدگاه ما سود فقط جنبه ریالی ندارد بلکه سود و حفظ منافع مشترکین نیز جنبه دیگری از سود ماست.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین همچنین گفت: مردم شریف، ادارات و سازمان‌های استان می‌توانند به‌منظور بهینه سازی موتورخانه ساختمان‌های شخصی و اداری خود در سایت شرکت ملی گاز ایران به آدرس gov.nigc.ir  ثبت نام و از مزایای این طرح استفاده کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر