English

بدلکاران سینمای ایران باز هم داغدار شدند/علیرضا فتحی فردا در بهشت زهرا به خاک سپرده می شود

علیرضا فتحی بدلکار پیشکسوت و نایب رئیس بدلکاران ایران مغلوب کرونا شد و دار فانی را وداع گفت.

بدلکاران سینمای ایران باز هم داغدار شدند/علیرضا فتحی فردا در بهشت زهرا به خاک سپرده می شود

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری موج، علیرضا فتحی، طراح بدلکاری باسابقه سینما و تلویزیون ایران که کار خود را از تلویزیون شروع کرد و آثار متعدد مشهوری همچون سریال مختارنامه، عملیات 125، شمعدونی، زمانه، شهرزاد (فصل دوم)، نهنگ آبی، ... و فیلم های سینمایی محمد رسول الله، بادیگارد، سیانور، ماهی سیاه کوچولو، من دیه‌گو مارادونا هستم، قندون جهیزیه و چندین فیلم دیگر را همراهی کرده بود براثر کرونا از دنیا رفته، جمعه ۱۹ شهریور به خاک سپرده می‌شود.

علیرضا فتحی علاوه بر طراحی بدلکاری در امور دیگر سینما از جمله جلوه‌های ویژه میدانی و جلوه‌های ویژه بصری نیز در سینما و تلویزیون ایران فعالیت می کرد.

براساس آنچه که اعلام شده نایب رئیس صنف بازیگران و بدلکاران ایران ، که از یک هفته پیش به دلیل وخامت حالش در بیمارستان بستری بود و بامداد پنجشنبه ۱۸ شهریورماه دارفانی را وداع گفت؛ ساعت ۱۰ صبح فردا جمعه ۱۹ شهریور در قطعه هنرمندان بهشت زهرا، تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

قطعا فقدان او در این فاصله کوتاه از درگذشت ارشا اقدسی که بر اثر یک سانحه در حین انجام یک پروژه بدلکاری خارج از ایران از دنیا رفت، برای سینمای ایران شوک بزرگی خواهد بود.

روحش شاد و یادش گرامی باد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه