English

دبیر هیئت مدیره اتحادیه خیاطان تهران عنوان کرد:

رفع نارسایی‌های مهارتی خیاطان پوشاک مدارس در سایه همراهی اتحادیه خیاطان تهران با انجمن پوشاک مدارس

محمد اسکندرلو دبیر هیئت مدیره اتحادیه خیاطان تهران معتقد است یکی از اهداف انجمن پوشاک مدارس یعنی رفع نارسایی‌های مهارتی در جهت افزایش بهره‌وری و سطح کیفی خدمات، در سایه همراهی با این اتحادیه میسر خواهد شد.

رفع نارسایی‌های مهارتی خیاطان پوشاک مدارس در سایه همراهی اتحادیه خیاطان تهران با انجمن پوشاک مدارس

محمد اسکندرلو دبیر هیئت مدیره اتحادیه خیاطان تهران در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری موج، درباره ضرورت همکاری این اتحادیه با انجمن فرهنگی هنری طراحان و تولیدکنندگان پوشاک مدارس اظهار داشت: یکی از بارزترین جلوه‌های هنر صنعت مد و لباس در امر خیاطی نمود و ظهور عینی پیدا می‌کند و بدون شک اتحادیه خیاطان تهران می‌تواند یکی از مهم‌ترین ارکان در رشد و توسعه مد اسلامی ایرانی در این وجه مشخص باشد.

اسکندرلو با اشاره به اینکه انجمن پوشاک مدارس به موضوع همراهی و عضویت اتحادیه‌ها به شکل ویژه توجه کرده است اذعان داشت: این امر نشان از ذکاوت این مجموعه در توجه به نقش و اهمیت همراهی جامعه حرفه‌ای خیاط در به ثمر رساندن یکی از اهداف انجمن یعنی رفع نارسایی‌های مهارتی در جهت افزایش بهره وری و سطح کیفی خدمات داشته است.

او در ادامه بر لزوم افزایش مهارت فعالان عرصه مد و لباس به ویژه پوشاک مدارس در زمینه خیاطی اشاره کرد و گفت: درک افراد از اینکه استفاده از چه متریالی در طراحی یک لباس عملکرد  بهتری دارد و چه دوختی می تواند به افزایش کیفیت لباس ها کمک کند، از اهمیت ویژه ای برخوردار است و بدون شک این مهم تنها با همراهی اتحادیه خیاطان با انجمن پوشاک مدارس محقق خواهد شد.

دبیر هیئت مدیره اتحادیه خیاط های تهران افزود: خیاطان بهتر از هر فرد دیگری تار و پود پارچه‌ها را می‌شناسند و اتفاقاً در مورد لباس فرم مدارس که باید حساسیت‌های بسیاری روی آن وجود داشته باشد، این نوع شناخت و اِشراف، کمک بسزایی به بهبود کیفیت نهایی محصولات خواهد کرد.

اسکندرلو بر لزوم همکاری‌های اتحادیه خیاطان و انجمن پوشاک مدارس در مسیر توسعه آموزش و مهارت‌های فعالان عرصه پوشاک مدارس تأکید و تصریح کرد: انتخاب پارچه و نخ مناسب برای یک لباس می‌تواند در کنار یک طرح، الگوی زیبا و برش حرفه‌ای، لباسی را خلق کند که برای مدت‌ها با اقبال از سوی پوشنده آن مواجه شود و بی‌شک تمامی موارد عنوان شده از بستر آموزش فراهم آورده می‌شود.

او همچنین از مذاکرات انجام گرفته میان انجمن و اتحادیه در حاشیه برگزاری نهمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر تقدیر کرد و گفت: امیدواریم با یک برنامه‌ریزی دقیق و عملی، سال آینده شاهد تحولی عظیم و چشمگیر در زمینه کیفیت لباس فرم مدارس باشیم و در راستای توجه هر چه بیشتر به مد اسلامی ایرانی در تمامی زمینه‌ها از جمله پوشاک مدارس، تعاملات طراحان و تولیدکنندگان با جامعه خیاط را به سطحی منطقی و قابل قبول برسانیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه