English

رضا جودی در گفتگو با خبرگزاری موج اعلام کرد:

زمان دقیق پخش سریال فوق لیسانسه ها

تهیه کننده سریال فوق لیسانسه ها زمان قطعی پخش آن را 17 آبان ماه اعلام کرد.

زمان دقیق پخش سریال فوق لیسانسه ها

رضا جودی در گفتگو با رادیو و تلویزیون خبرگزاری موج، در مورد زمان قطعی پخش سریال فوق لیسانسه ها گفت: با اتمام پخش فصل سوم سریال ستایش در همین روزها، شبکه اقدام به نمایش یک مینی سریال خواهد کرد. پس از اتمام آن در هفته آینده، از روز 17 آبان ماه سریال فوق لیسانسه ها به روی آنتن می رود.

تهیه کننده سریال فوق لیسانسه ها در مورد ادامه تولید سریال گفت: همانطور که پیش از این هم اعلام کرده ایم، از چند ماه پیش به طور مستمر مشغول فیلمبرداری هستیم و تا چند ماه دیگر نیز ضبط سریال ادامه خواهد یافت.

وی در مورد قسمت های آماده پخش و استمرار پخش آن گفت: ما بیش از بیست قسمت را آماده پخش داریم و در عین حال همزمان با تصویربرداری مراحل فنی قسمت های دیگر هم در دست اجرا است.

جودی تصریح کرد: تا روزی که قسمت آماده پخشی داشته باشیم، سریال به روی آنتن خواهد رفت و امیدواریم که در پخش آن وقفه ای ایجاد نشود.

گفتنی است «لیسانسه‌ها» به نویسندگی سروش صحت و ایمان صفایی و کارگردانی سروش صحت، در دو فصل به تولید رسید و از شبکه سه سیما پخش شد.

فصل سوم آن با نام «فوق لیسانسه‌ها» برای تولید در این شبکه تصویب و اواخر فروردین ماه کلید خورد تا برای پخش از شبکه سه سیما آماده شود.

هوتن شکیبا ، امیر کاظمی، امیرحسین رستمی، عرفان برزین، بهنام تشکر ، بیژن بنفشه‌خواه، مهران رجبی ، متین ستوده، رویا میرعلمی، کاظم سیاحی، عزت‌الله مهرآوران و آتنه فقیه نصیری از بازیگران مشترک در دو فصل گذشته این سریال هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • تینا

    ممنون واقعا این خبر عالی بود

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه