English

حسام منظور در گفتگو با خبرگزاری موج:

گریم من در برادرجان متفاوت از بانوی عمارت بود/ سر کار با کریم بوستان صحبت می کردم نه علی نصیریان!

حسام منظور از تجربه حضورش در سریال برادر جان گفت.

گریم من در برادرجان متفاوت از بانوی عمارت بود/ سر کار با کریم بوستان صحبت می کردم نه علی نصیریان!

حسام منظور ، بازیگر سریال برادرجان درباره کنار آمدن با پارتنرهای متعددی که شخصیت چاوش در این سریال داشت، به خبرنگار موج گفت: چاووش شخصیت اصلی سریال بود و به همین دلیل با همه شخصیت‌های آن برخورد داشت و درگیر بود که تا پایان درگیری او ادامه دارد. مواجهه با این موضوع به روش بازیگری که نقش اصلی را ایفا می‌کند، برمی‌گردد و باید خودش را با سبک‌های مختلف بازیگری انطباق دهد به ویژه در سریال‌ها و سریالی مثل برادرجان که پربازیگر هستند و بازیگران آن هر کدام با روش و استایل خودشان حضور دارند.

وی تصریح کرد: من چون در تئاترهای زیادی با کثرت بازیگر حضور داشته ام و پیش از این، مواجهه با تعداد زیاد بازیگران را تجربه کرده‌ام، ضمن اینکه با برخی از بازیگران سریال برادرجان، مثل کامران تفتی و نسیم ادبی نیز قبلا بازی کرده بودم. البته از قبل کارهای سعید چنگیزیان را دیده بودم و با آن ارتباط برقرار کردم و همچنین شناخت کاملی از آقای نصیریان و بازی ایشان داشتم. این، یک قابلیت انطباق پذیری است که من همیشه سعی می‌کنم داشته باشم.

منظور، درباره همبازی شدن با علی نصیریان و سختی این کار با وجود تجربیات و اعتبار زیاد او، توضیح داد: کار کردن با آقای نصیریان برای هر بازیگری موهبت است اما وقتی کار آغاز می‌شد من دیگر آقای نصیریان را نمی‌بینم و او کریم بوستان می‌شود و همیشه این تصور را برای اینکه صحنه واقعی شود برای خودم یادآوری می‌کنم که وقتی کار آغاز می‌شود باید از زندگی واقعی جدا شوم و به زندگی دراماتیک بپردازم.

وی در پاسخ به اینکه آیا علی نصیریان از آن دست بازیگرانی است که در مواقعی اجازه بروز بازیگر مقابل‌شان را نمی‌دهند یا خیر، گفت: من فکر می‌کنم هر بازیگری باید کار خودش را درست انجام دهد تا به مشکل نخورد گرچه آقای نصیریان که در بازیگری استاد است و در مجموع کار کردن با ایشان بسیار لذتبخش بود. بازیگر سریال برادرجان در پاسخ به پرسش دیگر موج درباره ایفای نقش با فاصله کمی از هم در دو سریال با یک گریم و اینکه آیا خودش این گریم را انتخاب کرده یا کارگردان‌های کارها، اظهار کرد: این یک سو تفاهم است و تفاوت‌های گریم نقش چاوش با گریم نقش ارسلان در سریال بانوی عمارت محسوس است. البته دلیلی ندارد که حتما گریم بازیگر به طور پیوسته تغییر کند. مگر گریم بقیه بازیگران برادرجان، با نقش‌های قبلی‌شان تفاوت داشته است و لازم بوده که تغییر کند؟ نکته مهم این است که باید شخصیت یک داستان، ویژگی خاصی داشته باشد که ضرورت تفاوت در گریم احساس شود و گرنه در آثار خارجی نیز شاهد این هستیم که اکثر بازیگران با یک شمایل در آثار ظاهر می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم اینطور حساب کنیم پس خانم‌ها باید چه کار کنند که نمی‌توانند تغییرات اساسی در گریم خود ایجاد کنند؛ بنابراین به نظرم این سوال علمی نیست.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه