English

بهترین رنگ و مدل کابینت نئوکلاسیک آشپزخانه

در این مطلب بهترین رنگ و مدل کابینت نئوکلاسیک را آورده ایم تا بتوانید یک استایل جذاب و بروز به خانه خود اضافه کنید.

بهترین رنگ و مدل کابینت نئوکلاسیک آشپزخانه
به گزارش خبرگزاری موج

، طراحی داخلی نئوکلاسیک ریشه در تاریخ دارد و شما را با جذابیت بصری جذب می کند. این غیرقابل انکار است: ما بارها و بارها به سمت معماری کلاسیک و عناصر طراحی داخلی گرایش داریم. چیزی غیر قابل مقاومت در مورد تقارن، دقت و مقیاس آنها وجود دارد. به همین دلیل است که طراحی داخلی مدرن نئوکلاسیک در ساخت و اجرای انواع کابینت آشپزخانه به سرعت محبوبیت پیدا می کند. در اینجا بهترین رنگ و مدل کابینت نئوکلاسیک را آورده ایم تا بتوانید یک استایل جذاب و بروز به خانه خود اضافه کنید.

کابینت نئوکلاسیک چیست؟

 

کابینت نئوکلاسیک

یکی از محبوب ترین گرایش های 2023 کابینت آشپزخانه، طراحی داخلی مدرن نئوکلاسیک است. با این حال، زیبایی چشمگیر آن ریشه در قرن هجدهم دارد. در این دوره هنرمندان و دیزاینرها به سنت کلاسیک روی آوردند. دلیل آن هم این بود که می خواستند از ماهیت سطحی و ساده طراحی های سبک مدرن دور شوند.

در نتیجه، فضاهای داخلی از تزئینات غیر منظم به سمت تقارن و طرح‌های جذاب حرکت کردند. به همین دلیل است که حداقل جزئیات تزئینی و معماری، مانند ستون‌ها و قرنیزهای دقیق، در مرکز توجه انواع کابینت ها قرار گرفتند. دگرگونی‌های طراحی مدرن نئوکلاسیک همچنین دارای دیزاین های معاصر هستند که فضاها را لوکس می‌سازد؛ یعنی نه سبک های کلاسیک قدیم و نه مدل های ساده مدرن، بلکه میانه رو. بله سبک نئوکلاسیک این دو سبک را در هم آمیخته است.

اولین قدم برای ایجاد یک کابینت آشپزخانه نئوکلاسیک جذاب، یادگیری ویژگی های آن است. مطمئناً فضای ظریفی شبیه به طراحی داخلی سنتی دارد. به علاوه، این سبک همچنین معماری جاودانه که همیشه مد و زیبا است و طراحی لوکس معاصر را در خود دارد.

برای کسانی که به دنبال آشپزخانه ای مدرن با ویژگی های کلاسیک هستند، توصیه ما ایده گرفتن از جدیدترین انواع کابینت نئوکلاسیک است.

بهترین رنگ برای کابینت نئوکلاسیک

بهتر است بدانید که کابینت های نئوکلاسیک خوب و بادوام معمولا از دو نوع چوب یا ام دی اف خام ساخته می شوند که با پلی اورتان، پلی استر، پولیش و پی وی سی روکش می شوند. به همین دلیل در برابر رطوبت و گرما مقاومت خوبی دارند و تنوع طرح و رنگ بیشتری دارند.

کابینت نئوکلاسیک سفید

رنگ سفید ناجی دکوراسیون داخلی خانه محسوب می شود; فضاهای کوچک را بزرگ‌تر، فضاهای تاریک را روشن‌تر می‌کند و همیشه حس تمیزی دارد. همچنین مورد پسند اکثریت است و به راحتی می توان سایر اکسسوری ها و تزیینات را با آن ست کرد. فقط باید قبول کنید که رنگ سفید به همان زیبایی که هست، به همین سرعت کثیف می شود و کثیفی را نشان می دهد، بنابراین نگهداری از آن کمی سخت به نظر می رسد. در عین حال به یاد داشته باشید که در آشپزخانه های سفید بهتر است از صفحات تیره رنگ و ترجیحا سنگ طبیعی استفاده کنید.

 

کابینت نئوکلاسیک سفید

 

کابینت نئوکلاسیک طوسی

پس از رنگ سفید، محبوب ترین رنگ کابینت نئوکلاسیک طوسی است. رنگی که اغلب در سبک مدرن می بینیم. رنگی که شیک و ساده باشد و فضا را رسمی تر کند و اتفاقاً ترکیب رنگ خوبی با سفید ایجاد کند. به عنوان مثال، زمانی که دیوارها سفید هستند و قرار نیست کابینت های سفید را انتخاب کنید، رنگ طوسی مکمل بسیار خوبی است که به راحتی با سایر مبلمان و دکوراسیون منزل هماهنگ می شود. حتی می توانید جلوتر رفته و از ترکیب کابینت های دو رنگ استفاده کنید.

کابینت نئوکلاسیک کرم و نسکافه ای

رنگ های گرم و روشن مانند کرم و نسکافه ای در فضاهای کوچک بسیار خوب عمل می کنند، درخشندگی و عظمت را القا می کنند و به دلیل گرمی رنگ، فضایی دنج را ایجاد می کنند.

کابینت نئوکلاسیک قهوه ای

بسیاری از مردم دوست دارند فضاهای طبیعی داشته باشند و چوب یکی از مهمترین عناصر دوستی با طبیعت است. همانطور که گفتیم کابینت های نئوکلاسیک را می توان از چوب یا ام دی اف با روکش چوب ساخت. بنابراین رنگ قهوه ای یکی از پرکاربردترین انتخاب ها در سبک نئوکلاسیک است. اگر فضایی با دیوارها و کفپوش های روشن دارید، می توانید از رنگ گرمی مانند قهوه ای برای ایجاد تعادل در فضا استفاده کنید. این رنگ فضای شما را دنج و صمیمی می کند و می تواند نقطه کانونی خانه شما باشد.

کابینت نئوکلاسیک سبز

سبز طبیعتاً یک رنگ آرامش بخش است، به خصوص اگر در طیف رنگی روشن استفاده شود. تصور کنید با داشتن یک آشپزخانه سبز که با عناصری مانند چوب ترکیب شده است، چقدر می تواند جذاب باشد.

رنگ های دیگری مانند آبی، سفید آبی، سفید طوسی، نسکافه ای، سبز آبی و غیره نیز می توانند از بهترین رنگ های کابینت نئوکلاسیک شما باشند.

 

کابینت نئوکلاسیک سبز

 

بهترین مدل های کابینت نئوکلاسیک

کابینت نئوکلاسیک پلی اورتان

کابینت های نئوکلاسیک اغلب با رنگ های پلی اورتان رنگ آمیزی می شوند زیرا دارای مزایای زیادی هستند، از جمله:

  • به عنوان لایه پوششی روی ورق ام دی اف
  • مقاومت خوب در برابر رطوبت و گرما
  • کیفیت و چسبندگی بالا
  • تنوع رنگی زیاد
  • قابل اجرا به صورت مات و براق

کابینت نئوکلاسیک براق، صیقلی یا انزو با رنگ پولیشی

یکی از انواع روکش های کابینت های نئوکلاسیک، روکش با رنگ صیقلی است که باعث می شود روکش سفید براقی داشته باشد. پولیش مانند یک لایه شیشه ای چند میلیمتری روی درب و نمای کابینت قرار می گیرد. البته کابینت نئوکلاسیک براق به نوع پولیش محدود نمی شود و می توان پلی اورتان و پلی استر را نیز براق کرد.

انتخاب رنگ با کیفیت، انجام کار توسط متخصص، استفاده از دستگاه های دقیق، ایجاد محیطی مناسب برای رنگ آمیزی و ایزوله سازی برای نوع پرداخت و انتخاب رنگ مناسب با محیط یا ترکیب رنگ ها از مهم ترین عواملی هستند که نتیجه نهایی را تحت تاثیر قرار دهد. مثلا رنگی که کیفیت قابل قبولی نداشته باشد رنگ کابینت ها را کدر می کند یا اگر توسط غیر متخصص انجام شود پوشش 100 درصدی نداشته باشد یا اگر محیط آلوده باشد رنگ روی آن پاشیده می شود.

و در پایان باید گفت شما تا اینجا در مورد بهترین رنگ و مدل های کابینت نئوکلاسیک آموختید. در نتیجه اگر در رابطه با هزینه ها و قیمت کابینت نئوکلاسیک که اغلب بیشتر از دیگر مدل ها است، خبر دارید، می توانید هم اکنون برای گرفتن مشاوره های لازم و خرید اقدام کنید. حتما مشاوره از نظر متخصصان را فراموش نکنید و در رابطه با انتخاب دقیق رنگ و مدل مطابق با دکوراسیون داخلی کلی منزل، دقت داشته باشید.

آیا این خبر مفید بود؟
عکاس:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه