English

شهادت پاداش خدمات خالصانه آیت الله رئیسی بود

رئیس بسیج سازندگی گفت: خدمات و توفیقات آیت الله رئیسی در منظر و نگاه مردم همیشه به یادگار خواهد ماند و شهادت ایشان پاداش این خدمات خالصانه بوده است.

شهادت  پاداش خدمات خالصانه آیت الله رئیسی بود

به گزارش خبرگزاری موج، سردار زهرایی مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور طی پیامی شهادت آیت الله رئیسی را تسلیت گفت:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

 

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا﴿۲۳﴾

در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

عصر یک‌شنبه خبر سقوط بالگرد حامل رئیس‌جمهور قلب مردم ایران را به درد آورد. دردی که زبان‌شان را با ذکر توسل و دعا برای سلامتی آیت‌الله رئیسی و همراهانش باز کرد امّا انگار، خدا پروندۀ عمر خادم‌الرضا را در شب میلاد حضرت امام رضا علیه‌السلام بسته بود. به‌هرحال، تقدیر به‌گونه‌ای رقم خورد که حالا ما باید دست به‌قلم شویم برای بیان زخم دل و عرض تسلیت.

شهید محرومان و خادمان آیت الله رئیسی (رضوان الله علیه) تمام عمر خود را با اخلاص و دیانت و تواضع صرف خدمت به مردم و انقلاب نمود آن‌هم بدون خستگی و با روحیۀ جهادی. ما فرزندان جهادگر ایران اسلامی در پیش‌گاه حضرت حق گواهی می‌دهیم که ایشان در همه عرصه‌‌ها چه در دستگاه قضا و چه در دوران ریاست قوه مجریه صادقانه و جهادی عمل نمود. 

خدمت به مردم دغدغۀ آیت‌الله رئیسی بود و تمام روزهای زندگی‌اش را با سختکوشی ، پاکدستی، تواضع تقدیم مردم کرد و در این راهِ مقدس از تقدیم جان هم دریغ نداشت.

خدمات و توفیقات ایشان در منظر و نگاه مردم همیشه به یادگار خواهد ماند و شهادت ایشان  پاداش این خدمات خالصانه بوده است. امیدواریم که منش و مشی ایشان الگویی برای بسیجیان جهادگر ایران عزیزمان باشد.

 ایرانی‌ها قدردان و قدرشناس هستند و بی‌تردید قدر زحمات و خدمات او را می‌دانند. 

إن‌شاءالله مسیر خدمت با توجهات حضرات معصومین (علیهم السلام) خاصه حضرت بقیه الله الاعظم  (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و رهبری رهبر معظم انقلاب و حمایت مردم متدین، از طریق خدمت گزاران ادامه خواهد یافت.

همچنین فقدان نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه شهر تبریز آیت الله آل هاشم، وزیر محترم امور خارجه جناب آقای امیرعبدالهیان، استاندار محترم ،هیأت همراه به خانواده محترم سوگواران و عمومِ هموطنان تسلیت و تعزیت داشته و از خداوندِ متعال صبری عظیم و جزیل برای بازماندگان آرزو می‌نمایم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه