English

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پی شهادت رئیس‌جمهور بیانیه تسلیت صادر کرد

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بیانیه‌ای شهادت حجت الاسلام رئیسی و هیات همراه را به پیشگاه حضرت صاحب‌الزمان (عج‌)، رهبر معظم انقلاب ، بیت مکرم و بستگان آن فقید رستگار و همه ملت شریف ایران اسلامی تسلیت گفت.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پی شهادت رئیس‌جمهور بیانیه تسلیت صادر کرد
به گزارش خبرگزاری موج

، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بیانیه‌ای شهادت حجت الاسلام رئیسی و هیات همراه را به پیشگاه حضرت صاحب‌الزمان (عج‌)، رهبر معظم انقلاب ، بیت مکرم و بستگان آن فقید رستگار و همه ملت شریف ایران اسلامی تسلیت گفت.

متن بیانیه به شرح زیر است:

انالله و اناالیه راجعون

اللَّهُمَّ إِنَّا لَا نَعْلَمُ مِنْهُ إِلَّا خَیْرا

روح بلند رئیس جمهور محبوب دولت مردمی، خادم‌الرضا حضرت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان خدمتگزارِ خدوم و شریف ایشان حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین آل‌هاشم نماینده ولی فقیه و امام جمعه، مالک رحمتی استاندارآذربایجان شرقی، سرتیم حفاظت رئیس جمهور سردار سرتیپ موسوی و سایر همراهان، ضایعه‌ای اسفبار و مایه‌ی تألم مردم ایران اسلامی است. 

«شهید جمهور» حجت الاسلام رئیسی(ره)، سالک متواضع، خادم برجسته‌ی ملت و مجاهد پرتلاش و انقلابی در شب میلاد حضرت علی‌ابن‌ موسی‌الرضا(ع) میهمان امام رئوف شد؛ بزرگ مردی که مظلومیت و شهادت را از استادش شهید بهشتی به ارث برد و پرونده خدمت خود را که در حیات انقلابی و سیاسی و فرهنگی ایران، منطقه و جهان نقش پر رنگی داشت؛ با مدال سیدالشهدای خدمت به پایان رساند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این حادثه‌ی مولمه را به پیشگاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) و زعیم حکیم امت رهبر معظم انقلاب اسلامی، بیت مکرم و بستگان آن فقید رستگار و همه ملت شریف ایران اسلامی تسلیت عرض نموده و علو درجات این شهیدان والامقام را از خداوند متعال مسئلت دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه