English

رئیس جمهور:

کمیته امداد کارنامه بسیار درخشانی دارد/ نهادهای انقلابی و دولت بسیج شده‌اند که مشکل مسکن را حل کنند

رئیس‌جمهور در آیین واگذاری ۲۳ هزار واحد مسکونی کمیته امداد گفت: کمیته امداد کارنامه بسیار درخشان و قابل ارایه در کمک رسانی به نیازمندان و باز کردن گره از کار مردم در زمینه مسکن، اشتغال، تحصیل و سایر زمینه ها دارد.

کمیته امداد کارنامه بسیار درخشانی دارد/ نهادهای انقلابی و دولت بسیج شده‌اند که مشکل مسکن را حل کنند

به گزارش خبرگزاری موج، سید ابراهیم رئیسی در آیین واگذاری ۲۳ هزار واحد مسکونی به خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد اظهار کرد: در روایات مختلف به رسیدگی به مستمندان تاکید شده است. کمیته امداد کارنامه بسیار درخشان و قابل ارایه در کمک رسانی به نیازمندان و باز کردن گره از کار مردم در زمینه مسکن، اشتغال، تحصیل و سایر زمینه ها دارد.

وی ادامه داد: امروز مردم بیشترین اعتماد را به کمیته امداد دارند. مردم این کمیته را به عنوان نهادی پرثمر و پراثر می دانند که بسیار برکت برای مردم کشور و حتی منطقه، مسلمانان و همسایگان داشته است.

وی در ادامه با بیان این‌که مسکن به عنوان بخش هزینه‌بر  بیشترین سهم در سبد هزینه خانواده را دارد، افزود: امروز نهادهای انقلابی و دولت بسیج شده‌اند که مشکل مسکن را حل کنند. یکی از جلوه‌های این همکاری همین مراسم است. این مراسم نشان داد کاری که مردمی‌سازی شود و خیرین به میان بیایند، به نتیجه می‌رسد. ما باید موانع را از مقابل آن‌ها برداریم. کمیته امداد می‌تواند اعتماد خیرین را جلب کند. دیدن نهادهای انقلاب اسلامی در کنارهم و در کنار دولت برای حل مشکل مسکن لذت‌بخش است.

وی با تقدیر از اقدامات گروه‌های جهادی به عنوان یکی از افتخارات کشور خاطرنشان کرد: اگرچه جهاد سازندگی تعطیل شد ولی حرکت‌های جهادی کشور که در ذات انقلاب اسلامی است، هیچ‌گاه تعطیل نشد و این هم به دلیل تشویق‌های رهبری برای اقدامات جهادی است‌. حرکت های جهادی در کشور خیلی تاثیرگذار بوده است.

 

بیشتر بخوانید:

انتظار داریم فعالیت‌های آژانس تحت‌الشعاع اهداف خاص قدرت‌های سیاسی قرار نگیرد

جوانان مهمترین سرمایه امروز و آینده کشورند / تسهیل ازدواج جوانان با تمهید دسترسی آسان به شغل و مسکن در دستور کار دولت است

حفظ محیط زیست برای ما مهم است/ آمادگی دولت برای اصلاح لایحه ته لنجی

ایجاد نا امنی در مدارس با هدف ایجاد بلوا در کشور صورت می‌گیرد/ به موازات پیشرفت‌های کشور دشمنی‌ها نیز افزایش یافته است

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه