English

سردار کوثری در گفتگو با موج:

با "جهش تولید" باید تحریم ها را شکست دهیم/ ضرورت تقویت اقدامات دولت برای مقابله با کرونا

جانشین قرارگاه ثارالله گفت: با جهش تولید باید تحریم ها را شکست دهیم تا بتوانیم بر مشکلات اقتصادی غلبه کنیم.

با "جهش تولید" باید تحریم ها را شکست دهیم/ ضرورت تقویت اقدامات دولت برای مقابله با کرونا

سردار محمد اسماعیل کوثری جانشین قرارگاه ثارالله در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، با اشاره به تعیین شعار سال 99 از سوی رهبر معظم انقلاب به نام «سال جهش تولید»، ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام موسی ابن جعفر(ع) و تبریک سال نو، اظهار داشت:  انتظار رهبری از دولتمردان، مجلس و قوه قضاییه بر این اساس است که تمام هم و غم خود را بر اساس افزایش تولیدات داخل بگذارند و اقتصاد داخل کشور را تقویت کنند.

وی ادامه داد: هدف از نامگذاری امسال این است که نسبت به سال گذشته یک جهش چندبرابری را در بحث اقتصادی در کشور داشته باشیم.

جانشین قرارگاه ثارالله با بیان اینکه امیدوارم ملت ایران با کسب موفقیت هایی روزافزود و با افزایش تولید بتواند بر مشکلات اقتصادی غلبه کند،  افزود: با جهش تولید باید خیال خام دشمن را که فکر می کند می تواند ما را با تحریم ها به زانو دربیارد را از سرش بیرون کنیم. 

سردار کوثری با اشاره به عملکرد دولت در مقابله با کرونا ، گفت: بهتر بود حتما در  این رابطه یکی از مسوولین دولت از ابتدا مدیریت ستاد ملی مبارزه با کرونا را در بحث های پشتیبانی و تخصصی بر عهده می گرفتند .

جانشین قرارگاه ثارالله در پایان خاطرنشان کرد: به هرحال اقدامات دولت برای مبارزه با کرونا باید تقویت شود تا هرچه زودتر زنجییره بیماری کرونا در کشور قطع شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه