English

رحمانی فضلی:

امکان ورود ویروس کرونا به ایران هست

وزیر کشور گفت: با توجه به مراودات با کشور چین امکان ویروس کرونا در کشور هست.

امکان ورود ویروس کرونا به ایران هست

به گزارش خبرگزاری موج، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور صبح امروز در حاشیه مراسم رونمایی از ۵۱۷۸ دستگاه انواع ماشین آلات عمرانی، خدماتی و تجهیزات ساخت شرکت‌ها و کارخانه‌های داخلی طرف قرارداد سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، در جمع خبرنگاران در مورد جلسه دیشب دولت در مورد ویروس کرونا که به ریاست اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور برگزار شد، گفت: تا کنون موردی از کرونا در کشور گزارش نشده است.

وی ادامه داد: با توجه به مراودات با کشور چین امکان ویروس کرونا در کشور هست.

رحمانی فضلی گفت: وزارت کشور و دولت به مسائلی، چون مبلمان شهری و امکانات توجه داشته است بویژه شهر‌های زیر ۵۰ هزار نفر بالاخص روستا‌ها و دهیاری‌ها که اقدامات خوبی هم در این زمینه انجام شده است.

وزیر کشور گفت: کل منابعی که از سال ۸۲ تا سال ۹۷ رقم ۱۹ هزار میلیارد تومان بوده که فقط ۱۵ هزار میلیارد زمان این دولت بوده است که ۸۱ درصد را شامل می‌شود و از منبع مالیات بر ارزش افزوده تامین شده است.

وی تصریح کرد: قبلا خرید ماشین آلات و تجهیزات به صورت نقدی کمک می‌ شد، اما اکنون وزارت کشور به صورت متمرکز سفارش می‌دهد و در جهت اصلاح قوانین دهیاری‌ها و شهرداری‌ها اقدامات خوبی در زمینه درآمد پایدار داشته باشند.

رحمانی فضلی با اشاره به اینکه لایحه درآمد پایدار شهرداری‌ ها در مجلس شورای اسلامی است، بیان کرد: این لایحه می‌تواند به استقلال شهرداری‌ها کمک کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی