English

علیرضابیگی:

وزیر کشاورزی استعفا داده است / حجتی در جلسه استیضاح حاضر نمی شود

عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: طبق اطلاعات منابع موثق، حجتی وزیر کشاورزی از روز گذشته به دفتر رئیس جمهور اعلام کرده که به هیچ وجه در جلسه استیضاح حضور پیدا نمی کند که این امر به معنای استعفا است.

وزیر کشاورزی استعفا داده است / حجتی در جلسه استیضاح حاضر نمی شود

به گزارش خبرگزاری موج، احمد علیرضابیگی، عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در اظهاراتی گفت: طبق اعلام هیات رئیسه مجلس قرار است جلسه استیضاح وزیر کشاورزی روز سه شنبه برگزار شود اما وزیر کشاورزی از زمانی که بخش بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی از این وزارتخانه جدا و به وزارتخانه صنعت الحاق شد استعفای خود را به رئیس جمهور داده بود و نسبت به این موضوع اعتراض کرده است.

وی اظهار داشت: طبق اطلاعات منابع موثق، حجتی وزیر کشاورزی از روز گذشته به دفتر رئیس جمهور اعلام کرده که به هیچ وجه در جلسه استیضاح حضور پیدا نمی کند که این امر به معنای استعفا است.

هم چنین، نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس، با اشاره به موضوع استعفای حجتی وزیر جهاد کشاورزی گفت: صبح امروز به ما اطلاع دادند که حجتی وزیر جهاد کشاورزی استعفا داده است.

او با اشاره به جلسه استیضاح حجتی در روز سه‌شنبه اظهار کرد: بعدازظهر امروز مشخص خواهد شد که آیا وزیر جهاد کشاورزی سه‌شنبه به مجلس می‌آید یا خیر، زیرا در صورت پذیرش استعفای او توسط رئیس جمهور دیگر به مجلس نخواهد آمد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی