English

مدیرکل موقت آژانس:

راستی‌ آزمایی و نظارت بر فعالیت‌ های هسته‌ ای ایران ادامه خواهد داشت

مدیرکل موقت آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت: ما در یک سال گذشته به راستی‌آزمایی و نظارت بر فعالیت‌های هسته‌ای ایران ذیل برنامه جامع اقدام مشترک ( برجام ) ادامه دادیم و در آینده هم این کار را انجام خواهیم داد.

راستی‌ آزمایی و نظارت بر فعالیت‌ های هسته‌ ای ایران ادامه خواهد داشت

به گزارش خبرگزاری موج، کرونل فروتا مدیرکل موقت آژانس بین المللی انرژی اتمی امروز (دوشنبه) در سخنرانی خود در شصت‌ و سومین کنفرانس عمومی سالانه آژانس بار دیگر بر اهمیت همکاری کامل و به موقع ایران با آژانس تاکید کرد.

وی در سخنان خود با بیان اینکه تاکنون 182 کشور پادمان‌های آژانس را اجرا می‌ کنند، گفت: ما در یک سال گذشته به راستی‌آزمایی و نظارت بر فعالیت‌های هسته‌ای ایران ذیل برنامه جامع اقدام مشترک ( برجام ) ادامه دادیم و در آینده هم این کار را انجام خواهیم داد.

فروتا به سفر اخیر خود به تهران اشاره کرد و افزود: من در جریان این سفر با مقامات ارشد ایران گفت‌وگوهایی داشتم. ما درباره فعالیت‌های‌ مان طبق برجام و اجرای پادمان‌ها در ایران رایزنی کردیم. من همچنان بر اهمیت همکاری کامل و به موقع ایران در رابطه با اجرای توافقنامه پادمانی و پروتکل الحاقی تاکید می‌کنم.

مدیرکل موقت آژانس در ادامه خاطر نشان کرد: آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به راستی‌آزمایی عدم انحراف در مواد هسته‌ای اعلام شده از سوی ایران طبق توافقنامه پادمانی ادامه خواهد داد. همچنین ارزیابی‌ها درباره نبود مواد و فعالیت‌های هسته‌ای اعلام نشده در ایران ادامه خواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه