English

نعمتی در جمع خبرنگاران:

پایان داستان افزایش قیمت بنزین/احیای کارت سوخت فقط برای مدیریت مصرف

سخنگوی هیات رییسه مجلس گفت: با توجه به مخالفت های نمایندگان مجلس، مقرر گردید که هیچگونه افزایش قیمت بنزین و یا سهمیه بندی بنزین نداشته باشیم.

پایان داستان افزایش قیمت بنزین/احیای کارت سوخت فقط برای مدیریت مصرف

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج،  بهروز نعمتی دقایقی قبل در جمع خبرنگاران پارلمانی حضور یافت و گزارشی از جلسه غیر علنی امروز مجلس با حضور سه وزیر و یک معاون رییس جمهور ارائه داد.

وی گفت: در این جلسه مسائل مختلفی در خصوص مدیریت مصرف سوخت مطرح شد و بیش از 3 ساعت به بحث و تبادل و نظر پرداختیم.

سخنگوی هیات رییسه مجلس تصریح کرد: با توجه به مخالفت های نمایندگان مجلس، مقرر گردید که هیچگونه افزایش قیمت بنزین و یا سهمیه بندی بنزین نداشته باشیم.

نعمتی گفت: از سوی دیگر مقرر گردید که کارت های سوخت احیا شده و جایگاه های عرضه CNG نیز افزایش یابد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با احیای کارت سوخت، شاهد سهمیه بندی بنزین خواهیم بود؟ اظهار داشت: هیچ سهمیه بندی ای اعمال نخواهد شد. احیای کارت سوخت تنها برای مدیریت مصرف است. 

سخنگوی هیات رییسه مجلس در پاسخ به پرسش خبرنگار موج مبنی بر اینکه آیا نمایندگان از دولتمردان سوال نکردند که چرا در این شرایط حساس ناگهان موضوع افزایش قیمت سوخت را مطرح و حتی آن را رسانه ای کردند؟ گفت: مسائل مختلفی در این جلسه مطرح شد که به دلیل غیر علنی بودن، نمی توانم آنها را شرح بدهم. اما نمایندگان مسائل خود را مطرح کردند.

پاسخ به پرسش دیگر خبرنگار موج مبنی بر اینکه آیا اخبار مربوط به تنش در جلسه امروز صحت دارد؟ گفت: تنش در جلسه غیر علنی نداشتیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه