سرخط خبرها
  • اهدای پرچم گنبد حرم مطهر حسینی، برای تکریم و بدرقه پیکر رهبر شهید
  • وزیر اقتصاد: مبلغ کالابرگ دهک‌های پایین حتما متناسب با تورم افزایش می‌یابد
  • حمایت هوادار مکزیکی از تیم ملی ایران در ورزشگاه سوفای لس آنجلس
  • وزیر اقتصاد: افزایش رقم قیمت کالا برگ ویژه ۶ دهک پایین جامعه
  • انهدام مهمات عمل نکرده دشمن در بندرعباس
  • عصبانیت ترامپ از نتانیاهو
  • عضو کمیسیون کشاورزی: قیمت آب افزایش می‌یابد
  • آینده ونس به صلح با ایران گره خورد
  • سرمربی بلژیک: برای شکست دادن ایران باید با صد درصد توان‌مان بازی کنیم
  • دریای مازندران تا سه‌شنبه تعطیل شد
  • هشدار به آمریکا: مهلت زمانی برای توافق محدود است
  • مردم سیریک همچنان در مشکل آب
  • ادعای جنجالی یک شهروند قطر؛ دولت هزینه هتل و بلیط بازی‌ها جام‌جهانی را پرداخت کرده است
  • قلعه‌نویی: در جام جهانی جا برای اشتباه نیست
  • بی‌بی‌سی‌: استارمر، نخست وزیر بریتانیا دوشنبه استعفا می‌دهد

شهردار اهواز؛

۲۲ هزار تن قیر در ریل بازآفرینی معابر اهواز تخصیص داده شد

شهردار اهواز از قرار گرفتن ۲۲ هزار تن قیر در ریل بازآفرینی معابر این کلان‌شهر خبر داد و این اقدام را آغاز فصل تازه‌ای از بهسازی، نوسازی و ارتقای زیرساخت‌های شهری عنوان کرد.

قیر رایگان

حجت‌اله دهدشتی در گفت وگو با خبرگزاری موج خوزستان اظهار کرد: محموله ۲۲ هزار تنی قیر به‌عنوان نماد عینی بازآفرینی شهری در مسیر توسعه اهواز قرار گرفته است و می‌تواند شتاب تازه‌ای به روند بهسازی معابر شهری ببخشد.

شهردار اهواز تصریح کرد: این سهمیه قیر بازآفرینی به‌صورت تدریجی در اختیار شهرداری قرار می‌گیرد و بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته، اولویت اصلی در توزیع و مصرف آن ساماندهی و بهسازی معابر شهری به‌ویژه در مناطق کم‌برخوردار و کمتر توسعه‌یافته خواهد بود.

وی با اشاره به پیگیری‌های انجام‌شده افزود: با تلاش‌های شبانه‌روزی رفع موانع اداری و اجرایی و با همکاری ارزشمند مسئولان وزارت راه و شهرسازی و مدیرکل راه و شهرسازی استان خوزستان پس از سه سال وقفه موفق شدیم سهمیه قیر بازآفرینی را برای شهرداری اهواز احیا کنیم که در مرحله نخست ۱۰۰۰ تن آن اختصاص یافته است.

دهدشتی با بیان اینکه بخش قابل توجهی از خیابان‌ها و کوچه‌های شهر به دلیل فرسودگی، حفاری‌های متعدد و شرایط اقلیمی نیازمند مرمت و روکش آسفالت هستند، خاطرنشان کرد: تأمین این میزان قیر پشتوانه‌ای جدی برای تسریع عملیات لکه‌گیری، روکش آسفالت و ارتقای کیفیت تردد در سطح شهر خواهد بود.

وی ادامه داد: مدیریت شهری اهواز با رویکردی برنامه‌محور و میدانی، تلاش می‌کند از این ظرفیت در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با حداکثر بهره‌وری استفاده کند تا شهروندان در نقاط مختلف شهر، به‌ویژه در محلات کم‌برخوردار، آثار ملموس آن را در زندگی روزمره خود مشاهده کنند.

شهردار اهواز در پایان تأکید کرد: تأمین و تخصیص این حجم از قیر می‌تواند نقطه عطفی در روند بازآفرینی و نوسازی معابر شهری اهواز باشد و مدیریت شهری با عزم راسخ در مسیر ارتقای زیرساخت‌ها و بهبود کیفیت زندگی شهروندان گام برخواهد داشت.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه