English

پادشاه عربستان دستور میزبانی از ۱۰۰۰ زائر از غزه برای ادای فریضه حج را صادر کرد

پادشاه عربستان دستور میزبانی از ۱۰۰۰ زائر فلسطینی از خانواده شهدا و زخمی‌های نوار غزه برای ادای فریضه حج امسال را صادر کرد.

پادشاه عربستان دستور میزبانی از ۱۰۰۰ زائر از غزه برای ادای فریضه حج را صادر کرد
به گزارش خبرگزاری موج

، سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه عربستان سعودی دستور میزبانی از ۱۰۰۰ زائر فلسطینی از خانواده شهدا و زخمی‌های نوار غزه برای ادای فریضه حج با عنوان «ابتکارعملی برای میزبانی از زائران خانواده‌ شهدا و زخمی‌های نوار غزه» به‌منظور ادای مناسک حج امسال در چارچوب برنامه مهمانان ویژه عربستان، با نظارت و اجرای وزارت امور اسلامی، تبلیغ و ارشاد را صادر کرد.

براساس گزارش خبرگزاری «واس» عربستان، عبداللطیف بن عبدالعزیز آل‌شیخ وزیر امور اسلامی، تبلیغ و ارشاد، از ملک سلمان و محمد بن سلمان ولیعهد سعودی به خاطر این اقدام سخاوتمندانه تشکر و قدردانی کرد که بیانگر توجه مداوم آنها از ملت فلسطین و حمایت نامحدود رهبری عربستان از مسأله فلسطین در همه سطوح است.

وی تاکید کرد این میزبانی استثنایی مرهم و تسکین‌دهنده درد و رنج ملت فلسطین در نوار غزه است و این اقدام بشردوستانه عربستان در حمایت از مردم فلسطین امر عجیبی نیست و این اقدام پادشاهی عربستان که در توانمندسازی خانواده‌های شهدا و مجروحان غزه برای انجام مناسک حج ارائه شده  در امتداد تلاش‌های پادشاهی عربستان و تمایل همیشگی آن برای حمایت از فلسطینیان انجام می‌شود.

آل‌الشیخ همچنین تصریح کرد این وزارتخانه از زمان صدور فرمان پادشاهی مقدمات پذیرایی از مهمانان خادم‌الحرمین، خانواده شهدا و مجروحان فلسطین و تسهیل مناسک حج را فراهم کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه