English

ترامپ:

هنوز در Truth هستم اما به ایلان ماسک علاقه دارم

رئیس جمهور پیشین آمریکا در گفتگویی درباره بازگشت خودش به توئیتر پس از خریداری این شبکه اجتماعی از سوی ایلان ماسک، اظهارنظر کرد.

هنوز در Truth هستم اما به ایلان ماسک علاقه دارم

به گزارش خبرگزاری موج، دونالد ترامپ رئیس جمهور پیشین آمریکا در گفتگو با فاکس نیوز درباره بازگشت خودش به توئیتر پس از خریداری این شبکه اجتماعی از سوی ایلان ماسک، اظهارنظر کرد.

وی با وجود اینکه ایلان ماسک صریحاً اعلام کرده که حساب توئیتری ترامپ را به وی باز می‌گرداند، گفت: من به ایلان علاقمندم، اما هنوز در Truth (شبکه اجتماعی متعلق به دونالد ترامپ) حضور دارم!

 

بیشتر بخوانید:

مالک جدید توئیتر به دنبال ایجاد تغییرات بنیادی!

 

وی در ادامه در سخنانی که امکان بازگشت وی به توئیتر را تقویت می‌کند، افزود: من البته هر جایی که باشد مطالبم را منتشر می‌کنم.

برخی منابع آمریکایی این سخنان ترامپ را به معنای بازگشت قریب الوقوع وی به توئیتر تلقی کرده اند به ویژه اینکه ایلان ماسک، مالک جدید توئیتر نیز برای این امر ابراز آمادگی کرده است.

مسئولان شبکه اجتماعی توئیتر، صفحه ترامپ را پس از حمله حامیانش در ۶ ژانویه ۲۰۲۱ به ساختمان کنگره آمریکا، مسدود کردند.

ماسک که خود را حامی آزادی بیان توصیف می‌کند، روز پنجشنبه گذشته مدیران ارشد اجرایی را برکنار کرد، اما در مورد چگونگی دستیابی به اهداف بلندپروازی‌های شفاف سازی نکرد.

پیش از این، ترامپ در بیانیه‌ای در Truth پلتفرم خودش گفته بود که خوشحال است که توئیتر پس از روی کار آمدن ماسک در «دست‌های عاقل» قرار دارد، اما نگفت که آیا به حساب کاربری خود بازخواهد گشت یا خیر.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه