English

واکنش پلوسی به جدیدترین نسخه‌پیچی کرونایی ترامپ

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به نسخه عجیب ترامپ درباره معالجه بیماری کرونا انتقاد کرد.

واکنش پلوسی به جدیدترین نسخه‌پیچی کرونایی ترامپ

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از پایگاه خبری هیل، نانسی پلوسی ، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا از نسخه‌پیچی جدید رئیس جمهور آمریکا برای معالجه بیماران مبتلا به کرونا انتقاد کرد.

او پیشنهاد درمانی جدید ترامپ را مطابق با اظهارات قبلی او دانست که با نظرات کارشناسان بهداشت عمومی کاملا در مغایرت بوده است.

 رئیس مجلس نمایندگان آمریکا گفت این حرف‌ها با تمام گفته‌های دیگر او که هیچ ارتباطی با علم، واقعیت، شواهد و داد‌ها ندارند، در تطابق است. همچنین با این گفته میچ مک کانل، رئیس اکثریت جمهوری‌خواه سنای آمریکا، نیز تطابق دارد که گفت «اجازه دهید ایالت‌های آمریکا ورشکسته شوند».

پلوسی افزود: آن‌ها اعتقادی به علم ندارند. آن‌ها اعتقادی به حکومت ندارند؛ بنابراین دشوار است که آن‌ها را راضی کنیم که بر اساس اسناد، ما وظیفه داریم به صورت مستقیم و جدی نیاز‌های مردم آمریکا را پاسخگو باشیم.

رئیس جمهور آمریکا که روز جمعه قصد داشت کاهش در میزان ابتلا به کرونا را طی هفته گذشته بویژه در ایالت‌های نیویورک و لوئیزیانا برجسته کند، در توصیه مرگباری را برای درمان بیماری کووید-۱۹ پیشنهاد کرد که بیماران برای از بین بردن عفونت ناشی از ویروس کرونا در بدن خود، مواد ضدعفونی را بخورند و یا آنکه آن را تزریق نمایند!

پزشکان و متخصصان با ابراز نگرانی در خصوص توصیه‌های پزشکی ترامپ درباره مبارزه با کرونا از عموم مردم خواسته‌اند تا به صحبت‌های ترامپ توجه نکنند. توصیه مرگبار رئیس‌جمهور آمریکا مبنی بر خوردن مواد ضد عفونی کننده برای از بین بردن عفونت ناشی از ویروس کرونا در بدن همچنین واکنش شدید رسانه‌ها را به دنبال داشت.

روزنامه آمریکایی واشنگتن پست نیز در واکنش به توصیه ترامپ اعلام کرد پزشکان سریعا درخصوص اظهارات ترامپ برای تزریق مواد ضدعفونی کننده برای مقابله با کرونا هشدار داده‌اند.

روزنامه انگلیس گاردین هم در واکنش به توصیه رئیس‌جمهور آمریکا نوشت تجویز دارویی ترامپ برای درمان کرونا واقعا تجویز سم است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه