English

عضو مجلس نمایندگان آمریکا:

واکنش ضعیف ترامپ به بحران کرونا شبیه به ارتکاب جنایت جنگی است

آیانا پرسلی عضو مجلس نمانیدگان آمریکا گفت: واکنش ضعیف دونالد ترامپ به بحران شیوع ویروس کرونا در آمریکا شبیه به ارتکاب جنایت جنگی در این کشور است.

واکنش ضعیف ترامپ به بحران کرونا شبیه به ارتکاب جنایت جنگی است

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری موج به نقل از اسپوتنیک، آیانا پرسلی عضو دموکراتِ مجلس نمایندگان آمریکا در اظهارنظری گفت: واکنش ضعیف دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به بحران شیوع ویروس کرونا در آمریکا چیزی شبیه به ارتکاب جنایت جنگی است. وی افزود: واکنش ترامپ در حقیقت خود بحرانی در دلِ بحران کرونا است.

این عضو مجلس نمایندگان آمریکا از دیگر نمایندگان آمریکایی خواست تا حمایت مالی قوی و بلندمدت از شهروندان و کسب و کارهای آمریکا انجام دهند و در این مسیر، هیچ گونه ملاحضه ای را لحاظ نکنند.

دموکرات ها بارها و بارها ترامپ را به تعلل در نشان دادنِ واکنش مناسب به بحران شیوع ویروس کرونا متهم کرده اند. آن ها همچنین به راهبردها و شیوه ای که ترامپ و مشاورانش با مساله شیوع ویروس کرونا برخور می کنند نیز انتقاد دارند. 

آمریکا بیشترین تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در جهان را دارد. تاکنون قریب به 800 هزار نفر در آمریکا به ویروس کرونا مبتلا شده اند. بیش از 145 هزار نفر نیز در آمریکا بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه