English

سازمان بهداشت جهانی از کمک به آفریقا برای مقابله با کرونا خبر داد

سازمان بهداشت جهانی اعلام کرد در مبارزه کشورهای آفریقایی بر علیه ویروس کرونا، در کنار آن ها خواهد ایستاد و به آن ها کمک می کند.

سازمان بهداشت جهانی از کمک به آفریقا برای مقابله با کرونا خبر داد

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری موج به نقل از خبرگزاری آناتولی، سازمان بهداشت جهانی اعلام کرد در مبارزه کشورهای آفریقایی علیه ویروس کرونا، در کنار آن ها خواهد ایستاد و به آن ها کمک خواهد کرد. 

مسوول قاره آفریقا در سازمان بهداشت جهانی گفته است: قاره آفریقا از آمادگی لازم برای مقابله با ویروس کرونا برخوردار نیست. سازمان بهداشت جهانی به تازگی آزمونی را برای سنجش میزان آمادگی کشورهای آفریقایی جهت مقابله با ویروس کرونا به اجرا گذاشته که بر اساس آن در بهترین حالت این دسته از کشورها، 66 درصد برای مقابله با این ویروس آمادگی دارند.

هنوز گزارش قابل توجهی از شیوع گسترده ویروس کرونا در قاره آفریقا ارائه نشده است. سازمان بهداشت جهانی نسبت به شیوع و اپیدمی گسترده ویروس کرونا، اعلام هشدار کرده  و وضعیت فوق العاده بهداشتی اعلام کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ناشناس

    خواهشا هشدار ها رو بیشتر کنید اگه ترس نباشه که شیوعش بیشتر میشه و غیر قابل کنترل میشه اون مدت طولانی پنهان بودنش توو بدن ترسناکه اتوبوس مترو تاکسی کارتخوان خود پرداز مکانهای عمومی و سبزیجات خام جزو موارد خطرزا هستن

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی