English

خبرگزاری رسمی دولت سوریه:

حمله جنگنده های رژیم صهیونیستی به دمشق ۲ کشته برجا گذاشت

خبرگزاری رسمی دولت سوریه از حمله جنگنده های رژیم صهیونیستی به دمشق با هدف ترور اکرم العجوری از فرماندهان جنبش جهاد اسلامی فلسطین خبر داده است.

حمله جنگنده های رژیم صهیونیستی به دمشق 2 کشته برجا گذاشت

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری موج به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، خبرگزاری رسمی دولت سوریه(سانا) اعلام کرد: 2 نفر در جریان حمله جنگنده های رژیم صهیونیستی به دمشق جان خود را از دست داده اند. این حمله در اوایل روز سه شنبه(21 آبان ماه) و با هدف به قتل رساندن یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین انجام شده است.

سانا افزوده: جنگنده های رژیم صهیونیستی 3 موشک را به محله ای در دمشق شلیک کرده اند. 1 موشک از این 3 موشک، توسط سامانه های پدافندی سوریه دفع شده است. با این حال، 2 موشک دیگر به یک ساختمان برخورد کرده است که در نتیجه آن دو نفر کشته و 10 تن دیگر نیز زخمی شده اند. 

اکرم العجوری از فرماندهان جنبش جهاد اسلامی از این حمله جان سالم به در برده است. با این حال، پسرِ او در جریان این حمله به شهادت رسیده است. دختر این فرمانده جهاد اسلامی نیز در میان مجروح شدگان حمله هوایی رژیم صهیونیستی هستند. جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه ای تلاش رژیم صهیونیستی برای ترور العجوری را تایید کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه