English

ارسال سلاح به مخالفان دولت سوریه از سوی ترکیه

منابع وابسته به مخالفان دولت سوریه گفتند: ترکیه بر حمایت تسلیخانی خود از مخالفان دولت سوریه افزوده است. این موضوع، همزمان با تهاجم نیروهای دولت سوریه به مخالفان برای بازپس گیری مناطق اشغالی شمال غرب این کشور انجام گرفته است.

ارسال سلاح به مخالفان دولت سوریه از سوی ترکیه

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری موج به نقل از رویترز، مقام های ارشد اپوزیسیون سوریه و منابع وابسته به مخالفان سوری گفتند: ترکیه مخالفان دولت سوریه را که مورد حمایت این کشور هستند با دور جدیدی از ارسال تسلیحات مجهز کرده است. ارسال این تسلیحات از سوی ترکیه به مخالفان سوری با هدف دفع حملات  ارتش سوریه به اپوزیسیون این کشور صورت می گیرد. دولت سوریه در نبرد با مخالفان سوری از پشتیبانی هوایی روسیه نیز بهرمند است.

ارتش سوریه به دنبال آن است تا آخرین پایگاه های مخالفان سوریه و تروریست ها در شمال غرب این کشور را بازپس بگیرد. از ماه گذشته، دولت سوریه ، حمله به مخالفان سوری و تروریست ها را آغاز کرده است. دمشق اعلام کرده: شبه نظامیان آتش بس با دولت سوریه را نقض کرده اند. درگیری های اخیر، شدیدترین درگیری ها از تابستان گذشته میان دولت سوریه و گروه های تروریستی بوده است. 

ترکیه پس از آنکه نتوانست روسیه را در جریان نشست اخیر خود با این کشور قانع کند تا حمله به مخالفان سوری در شمال غرب سوریه را متوقف کند، اقدام به افزایش حمایت تسلیحاتی خود از آن ها کرده است.    

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه