English

کیم جونگ اون :

وضعیت در شبه جزیره کره به یک نقطه حساس رسیده است

رهبر کره شمالی در جریان دیدار با رئیس جمهوری روسیه اعلام کرد : صلح و امنیت در شبه‌جزیره کره کاملا به رفتار آمریکا در آینده بستگی دارد .

وضعیت در شبه جزیره کره به یک نقطه حساس رسیده است

به گزارش خبرگزاری موج، کیم جونگ اون در جریان دیدار با رئیس جمهوری روسیه اعلام کرد : صلح و امنیت در شبه‌جزیره کره کاملا به رفتار آمریکا در آینده بستگی دارد و همچنین از وی برای سفر به کشورش در آینده نزدیک دعوت کرده است.

این اظهارات کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی بیانگر فشار پیونگ‌یانگ بر آمریکا برای نشان دادن انعطاف بیشتر در قبول درخواست‌های کره شمالی برای لغو تحریم‌هاست.

کیم جونگ اون اعلام کرده که نهایتا تا آخر امسال منتظر می‌ماند که آمریکا انعطاف بیشتری از خود نشان دهد.

کیم گفت : در حال حاضر وضعیت در شبه‌جزیره کره و منطقه ثابت است اما به یک نقطه حساس رسیده که ممکن است هر لحظه به وضعیت قبلی بازگردد چرا که آمریکا در نشست اخیر در هانوی رفتار یک جانبه‌ای را با نیت بد در پیش گرفته بود.

کیم جونگ اون گفت: کره شمالی خودش را برای هر وضعیت احتمالی آماده می‌کند.

وی همچنین از ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه دعوت کرد تا در یک زمان مناسب به کره شمالی سفر کند و پوتین نیز دعوت کیم را قبول کرد.

کیم جونگ اون همچنین در این دیدار به پوتین گفت که مردم کره شمالی همیشه به یاد جنگجویان ارتش سرخ اتحاد جماهیر شوروی سابق که جان خود را برای آزادی کره از حکومت استعماری ژاپن در سال 1945 میلادی فدا کردند، خواهند بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی