English

آرژانتین هواپیماهای "بوئینگ ۷۳۷ مکس" خود را زمین گیر کرد

اداره هوانوردی آرژانتین اعلام کرده حریم هوایی خود را به روی هواپیماهای "بوئینگ 737 مکس" می بندد. مقام های آرژانتینی همچنین استفاده از این نوع از هواپیما را در پروازهای داخلی نیز ممنوع کرده اند.

آرژانتین هواپیماهای "بوئینگ 737 مکس" خود را زمین گیر کرد

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری موج به نقل از راشاتودی، اداره هوانوردی آرژانتین اعلام کرده حریم هوایی خود را به روی هواپیماهای "بوئینگ 737 مکس" می بندد. مقام های آرژانتینی همچنین استفاده از این نوع از هواپیما را در پروازهای داخلی نیز ممنوع کرده اند. این تصمیم یک هفته پس از حادثه هواپیمای بوئینگ 737 مکس اتیوپی گرفته می شود که در روز 10 مارس و در حالی که 157 نفر مسافر و خدمه داشت، در مسیر حرکت بسوی نایروبی پایتخت کنیا سقوط کرد.

پیش از این، شماری از کشورها مثل ایالات متحده آمریکا، کانادا، و برخی از دولت های اروپایی نیز در اقدامی مشابه و به دلیل نگرانی های امنیتی، هواپیماهای بوئینگ 737 مکس خود را زمین گیر کرده بودند. سقوط هواپیمای بوئینگ اتیوپی، دومین حادثه از این نوع در 6 ماه اخیر بوده است. 

پیش از این در اکتبر 2018، 189 مسافر و خدمه هواپیمای خطوط هوایی اندونزی نیز جان خود را در سانحه هوایی مشابه از دست داده بودند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه