English

کشته شدن ۱۹ کارمند سازمان ملل در حادثه سقوط هواپیمای اتیوپی

سازمان ملل متحد اعلام کرده 19 نفر از کارمندان این سازمان در میان جان باختگان حادثه سقوط هواپیمای خطوط هوایی اتیوپی هستند که روز یکشنبه(19 اسفندماه) در مسیر سفر به نایروبی پایتخت کنیا دچار سانحه شد.

کشته شدن 19 کارمند سازمان ملل در حادثه سقوط هواپیمای اتیوپی

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری موج به نقل از راشاتودی، سازمان ملل متحد اعلام کرده 19 نفر از کارمندان این سازمان در میان جان باختگان حادثه سقوط هواپیمای خطوط هوایی اتیوپی هستند که روز یکشنبه(19 اسفندماه) در مسیر سفر به نایروبی پایتخت کنیا دچار سانحه شد. بر اساس گزارش ها، هواپیمای اتیوپیایی در زمان سقوط حامل 157 مسافر و خدمه بوده است. 

دفتر سازمان ملل متحد در کنیا و برنامه جهانی غذا، هر کدام 6 نفر از اعضای خود را در این سانحه هوایی از دست داده اند. نهادهای دیگر وابسته به سازمان ملل متحد مثل دفتر کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد، اتحادیه ارتباطات بین المللی، سازمان غذا و کشاورزی، سازمان بین المللی مهاجرت در سودان جنوبی، بانک جهانی و ماموریت امدادی سازمان ملل در سومالی نیز هر کدام کارمندان خود را در جریان حادثه هوایی هواپیمای اتیوپی از دست داده اند. سازمان ملل متحد،  مراتب تاثر خود را از کشته شدن کارمندان سازمان ملل در حادثه هوایی هواپیمای اتیوپی اعلام کرده است.

این حادثه دومین تراژدی بزرگ از سقوط هواپیماهای جدید و پرطرفدار "بوئینگ 737 مکس" در 6 ماه گذشته است. پیشتر، یک فروند از این هواپیما که در اختیار خطوط هوایی اندونزی بود سقوط کرده بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه