English

تشکیل واحد جدید نظامی در ونزوئلا برای حفاظت از تاسیسات مهم

نیکلاس مادورو رئیس جمهور ونزوئلا اخیرا دستور تشکیل یک واحد نظامی جدید را داده است که مسوولیت اصلی آن حراست از تاسیسات مهم مثل تاسیسات آب و برق است. این اقدام تقریبا یک هفته پس از مواجهه ونزوئلا با قطعی برق گسترده در این کشور انجام می شود.

تشکیل واحد جدید نظامی در ونزوئلا برای حفاظت از تاسیسات مهم

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری موج به نقل از خبرگزاری فرانسه، نیکلاس مادورو رئیس جمهور ونزوئلا اخیرا دستور تشکیل یک واحد نظامی جدید را داده است که مسوولیت اصلی آن حراست از تاسیسات مهم مثل تاسیسات آب و برق است. این اقدام تقریبا یک هفته پس از مواجهه ونزوئلا با قطعی برق گسترده در این کشور انجام می شود.

مادورو، ایالات متحده آمریکا را به عنوان مسبب اصلی قطعی برق در ونزوئلا سرزنش کرده با این حال، منتقدان رئیس جمهور ونزوئلا بر این باورند که دولت از کارآمدی لازم برای حفاظت از تاسیسات مهم برخوردار نبوده است. مادورو در جریان یک سخنرانی رادیو تلویزیونی گفته است: واحد نظامی تازه تاسیسِ "فرماندهی دفاع از خدمات استراتژیک اساسی"، مسوول تامین امنیت و حفاظت از تاسیسات استراتژیک ونزوئلا است. 

رئیس جمهور ونزوئلا افزوده است: این واحد نظامی هم از نظر فیزیکی و هم سایبری، از تاسیسات مهم و اساسی ونزوئلا حفاظت خواهد کرد. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه