English

اعتراف ترامپ به ناکارآمدی سیاست های آمریکا در عراق و سوریه

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در اظهاراتی از سیاست خارجی کشورش در عراق و سوریه انتقاد کرده و گفته دولت وی به جای تمرکز بر جنگ های بی پایان و بی نتیجه، بر بهبود زیرساخت های آمریکا توجه می کند.

اعتراف ترامپ به ناکارآمدی سیاست های آمریکا در عراق و سوریه

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری موج به نقل از خبرگزاری آناتولی، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در اظهاراتی از سیاست خارجی کشورش در عراق و سوریه انتقاد کرده و گفته دولت وی به جای تمرکز بر جنگ های بی پایان و بی نتیجه، بر بهبود زیرساخت های آمریکا توجه می کند.

دونالد ترامپ در جریان سخنرانی در کنفرانس اقدام سیاسی محافظه کاران گفته است: داعش به طور قطع در روزهای آینده شکست خواهد خورد. وی از تصمیم قطعی دولتش برای عقب نشینی نیروهای آمریکایی از سوریه نیز خبر داد. ترامپ گفته است:"ما شمار اندکی از نیروهای خود را در منطقه باقی می گذاریم اما اکثر آن ها را به خانه بازخواهیم گرداند". 

ترامپ از سیاست های خاورمیانه ای دولت قبل آمریکا شدیدا انتقاد کرد و از اولین سفر خود به عراق در سال 2017 یاد کرده است. ترامپ گفته در جریان آن سفر مجبور بودیم تمامی چراغ ها و نورها را تا قبل از فرود هواپیمای نظامی، به دلایل امنیتی خاموش کنیم. ترامپ گفته:"فقط تصور کنید! ما 7 تریلیون دلار در خاورمیانه خرج کردیم و اکنون نمی توانیم هنگام سفر به منطقه چراغ های داخل هواپیما را روشن نگه داریم". 

ترامپ از جیمز متیس وزیر دفاع اسبق آمریکا و دیگر ژنرال های آمریکایی به دلیل آنچه کندی در روند شکست داعش عنوان کرده انتقاد کرده و گفته از سربازان بیش از ژنرال های آمریکایی می آموزد که واقعا در میدان نبرد چه خبر است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی