English

توضیحات معاون مادورو در مورد تحریم ها و خوان گوآیدو

دلسی رودریگز معاون رئیس جمهور ونزوئلا در مصاحبه اختصاصی با راشاتودی گفته است: کاراکاس از تمامی ابزارهای قانونی در دسترس برای محافظت از اموال و دارایی های خود در اروپا و آمریکا استفاده می کند. رودریگز همچنین درباره خوان گوآیدو رئیس جمهور خودخوانده ونزوئلا نیز صحبت کرده است.

توضیحات معاون مادورو در مورد تحریم ها و خوان گوآیدو

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری موج به نقل از راشاتودی، دلسی رودریگز معاون رئیس جمهور ونزوئلا در مصاحبه اختصاصی با راشاتودی گفته است: کاراکاس از تمامی ابزارهای قانونی در دسترس برای محافظت از اموال و دارایی های خود در اروپا و آمریکا استفاده می کند. رودریگز همچنین درباره خوان گوآیدو رئیس جمهور خودخوانده ونزوئلا نیز صحبت کرده است.

معاون رئیس جمهور ونزوئلا اعلام کرده: دولت ونزوئلا قدم های حقوقی محکمی را برای بازگرداندن اموال و دارایی هایش که توسط آمریکا و بانک های اروپایی مورد دستبرد قرار گرفته، برداشته است. پیش از این گزارشهایی مبنی بر اینکه "بانک انگلستان"، دسترسی دولت ونزوئلا به 1.2 میلیارد دلار از دارایی هایش را مسدود ساخته است منتشر شده بود. خوان گوآیدو رئیس جمهور خودخوانده ونزوئلا از این حرکت تمجید کرده و آن را محافظت از دارایی های مردم ونزوئلا خوانده است. در این راستا، رودریگز گفته:"ما وکلایی را برای محافظت از منافع خود استخدام کرده ایم. به طور خاص، فعالیت آن ها معطوف به توقیف غیرقانونی دارایی های ونزوئلا در قالب طلا توسط بانک انگلستان است". رودریگز همچنین از اقدام قضایی و پیگیری حقوقی دولت ونزوئلا علیه حرکت غیرقانونی دولت آمریکا در توقیف 7 میلیارد دلار از دارایی های شرکت های نفتی و گازی ونزوئلایی خبر داد. واشنگتن قصد دارد این مبالغ را در اختیار خوان گوآیدو قرار دهد. 

دلسی رودریگز در مورد خوان گوآیدو نیز گفته است: "این شخص نه تنها خود را در داخل کشور تبدیل به یک شوخی کرده، بلکه در عرصه بین المللی نیز اقدامات او شبیه یک نمایش سیرک است". معاون رئیس جمهور ونزوئلا، خوان گوآیدو را به تبانی با دولت ترامپ برای سرنگونی دولت قانونی ونزوئلا متهم کرده است. رودریگز همچنین اعلام کرد در صورت بازگشت گوآیدو به کشور، وی تحت تعقیب قضایی قرار خواهد گرفت.  

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه