English

انفجار بمب در شمال عراق ۴ پلیس را کشت

رویترز از انفجار دو بمب کنار جاده ای در مسیر کاروان نیروهای پلیس عراق خبر داده است. تاکنون 4 نفر کشته و 11 نفر زخمی شده اند. این حملات در شمال عراق اتفاق افتاده اند.

انفجار بمب در شمال عراق 4 پلیس را کشت

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگذاری موج به نقل از رویترز، مقام های بیمارستانی عراق از کشته شدن حداقل 4 پلیس و زخمی شدن 11 تن دیگر در اثر انفجار دو بمب کنار جاده ای که نیروهای پلیس را هدف قرار داده بود خبر داده اند. این انفجارها در شمال عراق به وقوع پیوسته اند. رئیس پلیس شهر شرقاط، ماجد قطران گفته است 2 پلیس در اثر انفجار بمب کنار جاده ای که اتوبوس حامل آن ها را هدف قرار داده بود جان خود را از دست داده اند. 8 تن دیگر نیز در اثر این عملیات زخمی شده اند. 

انفجار دوم نیز گروهی دیگر از نیروهای پلیس را که به سمت محل حادثه اول در حرکت بودند هدف قرار داد و موجب مرگ دو تن و زخمی شدن 3 نفر دیگر شد. هنوز هیچ گروهی مسوولیت این حملات را به عهده نگرفته است.نیروهای داعش از زمان شکست در سال 2017 در عراق به انجام عملیات های ایذایی و چریکی در این کشور روی آورده اند. 

ناظران بین المللی نگرانی هایی زیادی در مورد افزایش حملات تروریستی علیه عراق به دلیل عقب نشینی نیروهای آمریکایی از سوریه دارند. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه