English

رزرو هتل های کیش از وب سایت اسنپ تریپ

در این مقاله شما را با بهترین هتل های کیش آشنا خواهیم کرد و در نهایت، فرصت استثنایی رزرو هتل کیش از اسنپ تریپ را معرفی می‌کنیم. همراه ما باشید.

رزرو هتل های کیش از وب سایت اسنپ تریپ
به گزارش خبرگزاری موج

، با آغاز فصل زمستان، تب و تاب سفر به جنوب اوج می‌گیرد و جزیره کیش همواره پرطرفدارترین مقصد گردشگری برای سفرهای زمستانه است. این جزیره با امکانات رفاهی لوکس و منحصربه‌فرد خود نظر هر گردشگری را جلب می‌کند. حال اگر در یکی از بهترین‌ هتل‌های جزیره نیز اقامت داشته باشید، می‌توانید به‌یادماندنی‌ترین سفر زندگی‌تان را تجربه کنید. در این مقاله شما را با بهترین هتل های کیش آشنا خواهیم کرد و در نهایت، فرصت استثنایی رزرو هتل  کیش از اسنپ تریپ را معرفی می‌کنیم. همراه ما باشید.

هتل داریوش

معرفی بهترین هتل های کیش برای اقامتی خاطره‌انگیز

جزیره کیش به سبب آن که یکی از مهم‌ترین مقاصد گردشگری در کشور ماست، توجه زیادی به حوزه توریسم داشته و همواره بهترین امکانات را برای گردشگران فراهم می‌کند. سالانه عده زیادی از افراد از شهرها و کشورهای دیگر به جزیره کیش سفر می‌کنند؛ از این رو هتل‌های متعددی در سرتاسر جزیره برای اقامت آن‌ها در نظر گرفته شده است. برخی از لوکس‌ترین و گران‌ترین هتل‌های ایران در جزیره کیش تأسیس شده‌اند؛ بنابراین می‌توانید اقامتی رویایی را در این جزیره تجربه کنید. در ادامه چند مورد از بهترین هتل‌های کیش را معرفی خواهیم کرد.

هتل ترنج

هتل ترنج کیش نه تنها یکی از خاص‌ترین هتل‌های جزیره به شمار می‌رود؛ بلکه یکی از خاص‌ترین هتل‌ها در خاورمیانه است که نظر هر گردشگری را به خود جلب می‌کند. این هتل به عنوان نخستین هتل دریایی خاورمیانه شناخته می‌شود که به نوعی بر روی آب ساخته شده و زیباترین مناظر را به نمایش می‌گذارد. فاز اول ساخت این هتل در سال ۱۳۹۴ انجام شد که در نتیجه آن ۱۰۰ سوئیت در کنار یکدیگر قرار گرفته و نهایتاً طرحی از یک بته‌جقه را تشکیل می‌دادند. این طرح که خود نمادی از هنر اصیل ایرانی است، بهترین انتخاب برای این هتل زیبا بود. اتاق‌های هتل ترنج ویژگی‌های منحصر‌به‌فردی دارند؛ به عنوان مثال کف همگی آن‌ها از شیشه است و می‌توانید حرکت ماهی‌ها را زیر پاهایتان تماشا کنید. از سوی دیگر منظره‌ای که از پنجره سوئیت‌ها تماشا می‌کنید، فوق‌العاده است. طلوع و غروب خورشید بر بستر خلیج همیشه فارس، زیباترین منظره‌ای است که می‌توانید در جزیره تماشا کنید.

هتل پارمیس

هتل داریوش

هتل داریوش بدون شک یکی از بهترین هتل‌های کیش است که با داشتن ۵ ستاره، نوید ارائه بهترین امکانات و خدمات را می‌دهد. این هتل بسیار معروف و شناخته شده است و اغلب مسافران آن را به عنوان نمادی از هتل‌های لوکس در جزیره می‌شناسند. ویژگی منحصر‌به‌فرد هتل داریوش، معماری و دیزاین خاص آن است که با الهام از تخت جمشید و پاسارگاد ساخته شده است. این هتل به قدری زیباست که می‌تواند به عنوان یکی از جاذبه‌های گردشگری جزیره نیز در نظر گرفته شود. هتل داریوش در سه طبقه با ۱۹۰ اتاق ساخته شده و موقعیت مکانی فوق‌العاده‌ای نیز دارد. این هتل در میدان داریوش واقع شده و با اقامت در آن می‌توانید به مهم‌ترین مراکز شهر دسترسی داشته باشید. هنگام رزرو هتل کیش به هیچ عنوان نباید هتل داریوش را فراموش کنید.

هتل پارمیس

اگر می‌خواهید در یکی از بهترین هتل‌های کیش که در نزدیکی دریا قرار دارند اقامت داشته باشید، هتل پارمیس انتخاب مناسبی است. این هتل ۵ ستاره در سال ۱۳۸۵ فعالیت خود را آغاز کرد. در طول این سال‌ها به سبب ارائه بهترین خدمات توانسته نظر مسافران را به خود جلب کرده و به یکی از بهترین هتل‌های منطقه تبدیل شود. بنای هتل پارمیس در ۷ طبقه با وسعتی بالغ بر ۱۷ هزار متر مربع ساخته شده است. ۱۷۰ واحد اقامتی در هتل پارمیس وجود دارند که می‌توانید آن‌ها را انتخاب کرده و اقامتی رویایی را تجربه کنید. در این هتل تلاش شده تا برای مسافران با هر نوع سلیقه‌ای، امکانات خاصی در نظر گرفته شود. به عنوان مثال شما می‌توانید شب آرامی را در سفره خانه سنتی هتل پارمیس تجربه کنید و یا برای چشیدن طعم یک پاستای فوق‌العاده، سری به خانه اسپاگتی بزنید. انواع امکانات تفریحی و ورزشی نیز در این هتل برای راحتی و رفاه مسافران قرار داده شده‌اند.

هتل مارینا پارک

هتل مارینا پارک

هتل مارینا پارک کیش تنها مارینا در ایران است. این هتل، فضایی با آبنماها و جویبارهای متعدد را اختیارتان قرار می‌دهد تا نهایت لذت را از یک هتل ساحلی فوق‌العاده ببرید. هتل مارینا پارک در سال ۱۳۹۰ ساخته شد و به عنوان یک هتل ۵ ستاره، می‌توان آن را در فهرست بهترین هتل های کیش طبقه‌بندی کرد. هتل مارینا پارک در دو طبقه ساخته شده و در مجموع ۱۸۰ واحد اقامتی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. این هتل زیبا در ناحیه سرسبز و بسیار دیدنی ساخته شده و می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها برای رزرو هتل کیش باشد. در اطراف این هتل، سواحل مرجانی و زیبای خلیج فارس چشمانتان را نوازش خواهند کرد.

هتل

 

هتل های کیش را با کمترین هزینه از اسنپ تریپ رزرو کنید

حال که با بهترین هتل‌های کیش آشنا شدید، نوبت آن رسیده که فرصتی استثنایی برای رزرو هتل را به شما معرفی کنیم. همان‌طور که می‌دانید سایت‌های متعددی که به عنوان مرجع رزرو هتل شناخته می‌شوند،معمولاً قیمت‌های متفاوتی را برای رزرو آنلاین ارائه می‌کنند. از میان تمام این مراجع، اسنپ تریپ ارزان‌ترین قیمت را در نظر گرفته و از این رو فرصتی تکرار نشدنی را برای رزرو بهترین هتل‌های جزیره فراهم می‌کند. علاوه بر این، شما می‌توانید بلیط هواپیما، اتوبوس و یا قطار را نیز از طریق وب سایت اسنپ تریپ خریداری کنید. حتی برای سفرهای خارجی پروسه اخذ ویزای توریستی نیز توسط کارشناسان اسنپ تریپ انجام خواهد شد. در یک کلام می‌توان گفت که این مجموعه تنها همراهی است که برای سفرهای خود به آن نیاز خواهید داشت. همین حالا به وبسایت استپ تریپ سر بزنید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه