English

راه های تغییر ip به ip ایران از خارج از کشور برای اتصال به بانک های ایرانی چیست ؟

در ادامه به دلایل تغییر آی پی به آی پی ایران توسط ماربران ایرانی در خارج از کشور و راه کار برای مشکلات آن ها می پردازیم

راه های تغییر ip به ip ایران از خارج از کشور برای اتصال به بانک های ایرانی چیست ؟
به گزارش خبرگزاری موج

، نحوه اتصال به اینترنت بانک رفاه برای ایرانیان خارج از کشور: آدرس آی‌پی که به‌عنوان اثرانگشت دیجیتال نیز شناخته می‌شود، یک شناسه یکتا برای کاربران فعال در اینترنت است. هر دستگاه موبایل و کامپیوتر یک آدرس آی‌پی اختصاصی دارد و هیچ دو دستگاهی دارای شناسه آی‌پی یکسان نیستند. بنابراین، کاربران به‌راحتی از این طریق قابل‌شناسایی هستند و مسیر حرکت آن‌ها در گوگل قابل حدس‌زدن است.

اگرچه هکرها و نفوذگران از طریق آدرس آی‌پی ممکن است به داده‌های کاربران دسترسی یابند یا محدودیت‌هایی برای دسترسی بعضی از کاربران را به اینترنت اعمال کنند، افراد زیادی آدرس آی‌پی اختصاصی خود را تغییر می‌دهند و با آدرس جدید در دنیای مجازی خود را معرفی می‌کنند. این آدرس ممکن است متعلق به یک کشور دیگر باشد و فردی که آدرس آی‌پی جدید را دریافت کرده، خود را به‌عنوان ساکن آن کشور در دنیای آنلاین معرفی کند.

 

اینترنت

اصلی‌ترین دلایل تغییر IP توسط کاربران اینترنت

هر کاربر اینترنت دلیل خاصی را برای تغییر آدرس IP اختصاصی خود در دنیای آنلاین در نظر دارد. بااین‌حال، دلایلی که بسیاری از افراد را به تغییر این آدرس اختصاصی وادار می‌سازد، معمولاً مشترک هستند. در ادامه، برخی از این دلایل را برای شناخت بیشتر ذکر کرده‌ایم:

  • جلوگیری از ردیابی فرد و حفظ حریم خصوصی در وب
  • افزایش امنیت و رمزگذاری داده‌های مبادله شده توسط کاربران
  • یکسان بودن IP آدرس‌ها در یک شبکه و ایجاد همگرایی
  • دسترسی به سرویس‌های خارجی که به دلیل تحریم، کاربران ایرانی نمی‌توانند به آن‌ها دسترسی پیدا کنند.
  • دسترسی به محتوای مسدود شده در وب‌سایت‌ها توسط کاربر

همراه بانک و اینترنت بانک چیست؟

در دنیای امروز با پیشرفت تکنولوژی و استفاده گسترده از تلفن‌های هوشمند توسط اکثر اقشار جامعه، ارتباطات به‌شدت آسان و سریع شده است. این سهولت نه‌تنها محدود به مکالمات انسان‌ها نیست، بلکه شامل انجام کارهای بانکی نیز می‌شود. در حال حاضر، با استفاده از اینترنت بانک رفاه برای ایرانیان خارج از کشور و به‌طورکلی تلفن هوشمند و نرم‌افزار یا وب‌سایت بانک مخصوص، می‌توانید امور بانکی خود را به‌راحتی و با اطمینان از امنیت بالایی در هر مکان و زمان مدنظر انجام دهید.

خدمات اینترنت بانک و همراه بانک

همراه بانک و اینترنت بانک که درواقع بانکداری نوین هستند، با ارائه خدمات متنوع توسط اینترنت به کاربران، امکانات زیر را فراهم می‌کند:

  • بررسی مانده و موجودی حساب شخصی به‌صورت آنلاین.
  • مشاهده اطلاعات کامل مبادلات مالی اخیر، شامل زمان، نوع مبادله، مبدأ و مقصد آن.
  • بررسی صورت‌حساب در بازه زمانی دلخواه.
  • انتقال پول بین حساب‌های مختلف بانکی.
  • ثبت درخواست دسته‌چک.
  • ارسال پیام‌های کوتاه (SMS) اطلاع‌رسانی امور بانکی.
  • امکان مسدودکردن کارت در صورت گم‌شدن یا ربوده شدن.
  • تغییر رمز دوم کارت به‌صورت آنلاین.
  • پرداخت قبوض به‌صورت الکترونیکی.
  • پرداخت اقساط و سایر خدمات بانکی بدون نیاز به مراجعه حضوری به شعبه.

هرچند همه بانک‌ها دارای نرم‌افزارهای بانکی خود هستند، اما باتوجه‌به محدودیت‌های دسترسی خارج از کشور، تغییر IP به آی‌پی ایران از خارج از کشور می‌تواند راه‌حلی برای دسترسی به حساب‌های ایرانی باشد.

آدرس پروتکل اینترنت (آی‌پی) چیست؟

آدرس پروتکل اینترنت یا به طور مختصر آی‌پی، اصطلاحی است که در دنیای فناوری اطلاعات به طور گسترده شناخته می‌شود و نقش بسیار حیاتی در ارتباطات شبکه جهانی امروز دارد. آی‌پی به معنای آدرسی است که به دستگاه‌ها در یک شبکه اختصاص داده می‌شود تا بتوانند همدیگر را شناسایی کنند. این آدرس‌ها به‌صورت عددی نمایش داده می‌شوند.

دلایل تغییر ip به آی پی ایران از خارج کشور

همان‌طور که می‌دانید، بسیاری از وب‌سایت‌های داخل ایران به دلیل سیاست‌های داخلی سازمان، بر روی آی‌پی‌های خارجی محدود شده‌اند و این موضوع برای مسافران، تاجران، و دانشجویان خارج از کشور مشکلاتی را به وجود آورده است. بنابراین، فرد ایرانی برای دسترسی به وب‌سایت‌های داخلی ایران از خارج باید از روش‌های تغییر ip به آی پی ایران از خارج کشور استفاده کند. به این منظور باید از یک شبکه خصوصی مجازی (VPN) استفاده کند تا آدرس آی‌پی خود را تغییر داده و آن را در محدوده داخلی کشور قرار دهد. این اقدام به او این امکان را می‌دهد که با تغییر آی‌پی به آی‌پی ایران از خارج از کشور، به‌صورت رایگان به وب‌سایت‌های ایرانی دسترسی یابد.

 

بانک رفاه

 

اتصال به سایت ‌های ایرانی از خارج از کشور چه اهمیتی دارد؟

اتصال به وب‌سایت‌های ایرانی از خارج، ممکن است برای افرادی که در داخل کشور زندگی می‌کنند، به نظر بیاید که چندان حیاتی نیست. اما برای هر ایرانی در هر نقطه‌ای از جهان، نیاز به دسترسی به خدمات داخلی کشور همچنان حائز اهمیت است. به‌عنوان‌مثال، افراد همواره به مدیریت حساب‌های مالی خود در داخل کشور نیازمندند و باید به درگاه‌های پولی و مالی کشور متصل شوند. اما زمانی که این افراد در خارج از کشور زندگی می‌کنند، دسترسی به این منابع برای آن‌ها دشوار می‌شود، به همین دلیل نیاز به تغییر ip به آی پی ایران از خارج کشور احساس می‌شود.

امکاناتی مانند اتصال به سایت‌های ایرانی از خارج از کشور از جمله استفاده از موبایل بانک و اینترنت بانک، اتصال به سایت‌های شهرداری برای ایرانیان خارج از کشور، و اتصال به برنامه‌های تفریحی آموزشی مانند پلتفرم‌های فیلم و سریال و آموزشی برای ایرانیان خارج از کشور، بدون نیاز به استفاده از VPN یا IP ایران، وجود ندارد.

روش‌های تغییر IP به یک آدرس جدید

برای تغییر IP آدرس یک کاربر در شبکه، روش‌های متنوعی وجود دارد. در زیر، برخی از این روش‌ها را جهت اطلاعات بیشتر معرفی می‌کنیم.

استفاده از VPN یا پروکسی، یکی از روش‌های مؤثر اتصال به اینترنت بانک رفاه برای ایرانیان خارج از کشور

هربار که کاربران به یک VPN یا پروکسی متصل می‌شوند، آدرس IP آن‌ها تغییر می‌کند و این امکان را فراهم می‌آورد که یک آدرس IP جدید برای حضور در اینترنت داشته باشند. اتصال به VPN یا پروکسی از طریق یک تونل رمزگذاری شده انجام می‌شود و حتی ارائه‌دهنده خدمات اینترنت (ISP) نیز قادر به شناسایی و ردیابی فعالیت‌های آنان در دنیای آنلاین نخواهد بود. این موضوع باعث می‌شود که بسیاری از افراد برای دسترسی به سرویس‌های محدود شده از VPN یا پروکسی استفاده کنند.

 

راه‌اندازی مجدد روتر یا Wi-Fi

با انجام عملیات ری استارت یا راه‌اندازی مجدد مودم، قادر به تغییر آدرس IP خود خواهید بود و یک آدرس IP اختصاصی جدید برای حضور در شبکه به دست خواهید آورد و امکان اتصال به بانک های ایرانی از خارج از کشور را خواهید داشت.

تغییر IP با استفاده از سرویس VPS

سرور مجازی یا VPS یکی دیگر از روش‌های حرفه‌ای برای تغییردادن آدرس IP محسوب می‌شود. با کمک این روش می‌توانید یک IP اختصاصی متعلق به کشورهای دیگر را خواهید داشت و می‌توانید با این آدرس مجازی در دنیای اینترنت فعالیت کنید.

جمع‌بندی

تغییر آدرس IP به یک آی‌پی ایرانی از خارج از کشور، به‌خصوص برای ایرانیان مقیم خارج از کشور، امکان دسترسی به خدمات محدود شده، انجام امور بانکی و اینترنتی ایرانیان و اتصال به سایت های ایرانی از خارج را آسان‌تر می‌کند. از روش‌های مختلفی برای تغییر IP استفاده می‌شود، از جمله استفاده از VPN یا پروکسی، نرم‌افزارهای تغییر IP، راه‌اندازی مجدد روتر یا Wi-Fi، و همچنین استفاده از سرویس VPS. این تغییرات معمولاً به‌منظور حفظ حریم خصوصی، دسترسی به خدمات داخلی کشور، یا افزایش امنیت انجام می‌شوند.

شرکت surftunnels با ارائه وی پی ان با آی پی ایران امکان دستری ایمن و با سرعت زیاد را به تمامی وبسایت‌های ایرانی برای شما فراهم می‌کند.

 

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری موج در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه