English

نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام:

پدران شهدا الگوهای برتر و اسوه‌های فداکاری هستند

نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه پدران شهدا، الگوهای برتر و اسوه‌های فداکاری هستند،گفت: پدران شهدا، در راه عزت و اقتدار ایران اسلامی و حفظ ارزش‌های اسلام ، از مهمترین سرمایه‌ خود گذشته و فرزندان خویش را در راه عظمت اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی فدا کردند و به حق، الگوهای برتر و اسوه‌های فداکاری جامعه هستند.

پدران شهدا الگوهای برتر و اسوه‌های فداکاری هستند
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام در مراسم پدران آسمانی به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر در موزه شهدای بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اظهار کرد: پدران شهداء حضرت علی (ع) را الگوی خود قرار دادند و با تقدیم فرزندان خود به انقلاب و میهن اسلامی این چنین درخشان ظاهر شدند. 

وی بیان کرد: پدران شهدا به دلیل تربیت فرزندان شایسته و تقدیم عزیزان خود به انقلاب و اسلام برای همه مردم ایران بعنوان الگو ، قابل تجلیل و احترام هستند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان در تلاش هستند مردم را از انتخابات ناامید کنند،افزود: پدران شهدا مثل گذشته زمینه حضور پرشور مردم را در انتخابات فراهم کنند.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار اضافه کرد: در لبیک به فرمان مقام معظم رهبری برای حضور پرشور در انتخابات، باز دیگر دشمنان را ناامید خواهیم کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه