English

دادستان ایلام:

نقد رسانه‌ها منصفانه و در جهت اصلاح امور باشد

دادستان ایلام گفت: نقد رسانه‌ها باید منصفانه و در جهت اصلاح امور باشد گفت: در تلاشیم رسانه‌ها با حفظ حرمت، آزادی لازم را داشته باشند.

 نقد رسانه‌ها منصفانه و در جهت اصلاح امور باشد
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، عبدالوهاب بخشنده دادستان ایلام در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه اظهار داشت: نقد رسانه‌ها باید منصفانه و در جهت اصلاح امور باشد و در جهت تخریب صورت نگیرد.

وی با بیان اینکه دادستانی به عنوان مدعی العموم در همه امور می تواند ورود کند افزود: در تلاشیم رسانه‌ها با حفظ حرمت آزادی لازم را داشته باشند و در خصوص رسانه‌ها دیدگاه حمایتی داشته ایم.

وی در ادامه به پرونده شرکت لاکسون اشاره کرد و گفت: این پرونده حدود 1هزارو 800 شاکی دارد که سرشاخه اصلی آن در استان بازداشت شده و تفهیم اتهام 40 نفر نیز در این خصوص انجام گرفته است.

بخشنده با بیان اینکه استان ایلام با دارا بودن 430 کیلو متر مرز مشترک با کشور عراق یکی از امن‌ترین مرزهای کشور را داراست اضافه کرد: در خصوص برخورد با فساد اقدامات مناسبی در استان انجام گرفته و در این راستا برای 13 متهم ربا خوار حرفه‌ای پرونده تشکیل و در حال رسیدگی است.

دادستان ایلام با بیان اینکه انتشار اخبار خودکشی آرامش روانی جامعه را به خط می اندازد افزود: ضروری است رسانه به ارائه راهکارها جهت کنترل این آسیب اجتماعی بپردازند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه