English

مسئول گروه جهادی امام حسن مجتبی( ع) استان ایلام خبر داد؛

آزادی ۸ زندانی جرائم مالی بمناسبت شب یلدا

مسئول گروه جهادی امام حسن مجتبی( ع) استان ایلام گفت: به مناسبت فرارسیدن شب یلدا زمینه آزاد سازی ۸زندانی مالی توسط این گروه خیریه جهادی فراهم شده است.

آزادی ۸ زندانی جرائم مالی بمناسبت شب یلدا
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، صبریه رازی مسئول گروه جهادی امام حسن مجتبی( ع) استان ایلام در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این گروه جهادی ۱۳ نیروی فعال دارد اظهار داشت: این گروه به بیش از ۴۲۰ خانواده نیازمند در استان کمک می‌کند.

وی افزود: از ابتدای سال تاکنون ۲۵۰ کاپشن دخترانه و پسرانه و ۶۵ عدد بخاری توسط این گروه بین نیازمندان توزیع شده است.

وی به دیگر اقدامات این موسسه جهت کمک به نیازمندان اشاره کرد و گفت: اهدا کارت‌های هدیه با مبلغ بیش‌از یک میلیارد تومان، توزیع بیش از یک تن مرغ، اهدا ۱٠ سری جهیزیه، توزیع بیش‌از یک هزار بسته غذایی، آزادی ۳۵ مورد زندانی مالی، اهداء وام بلاعوض، توزیع بیش از ۲ تن برنج، توزیع بیش‌از ۳٠٠ جفت کفش، توزیع یک‌هزار پک بهداشتی، راه اندازی موکب در ایام اربعین و... از دیگر اقدامات این گروه است. 

رازی به حمایت این موسسه از ۳٠کودک یتیم اشاره کرد و افزود: به مناسبت فرارسیدن شب یلدا زمینه آزاد سازی ۸زندانی مالی توسط این گروه خیریه فراهم شد.

وی در پایان با بیان اینکه بیش از ۴۰۰ بسته شامل شیرینی ، آجیل و میوه تهیه شده اضافه کرد: این بسته ها به مناسبت شب یلدا بین خانواده های تحت حمایت این گروه توزیع می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه