سرخط خبرها
  • فوت دختر ۱۲ ساله در یکی از پارک های آبی مشهد
  • خبرنگار: وزارت خزانه‌داری تحریم‌ها را از نفت ایران برداشت
  • نان در تهران گران شد
  • کاخ سفید: ترامپ توافقی که به نفع آمریکا نباشد امضا نمی‌کند
  • مسی به رکورد علی دایی هم رحم نکرد
  • نماینده مجلس: یکشنبه آتی، صحن مجلس، کار خود را آغاز می کند
  • سازمان هواپیمایی کشوری: پروازها در فرودگاههای تهران (مهرآباد و امام) در ۱۲ تیر ممنوع و تا ۱۶ تیر با محدودیت همراه است
  • عارف: هیچ اعتمادی به دشمن نداریم
  • منابع بانک صادرات ایران از مرز ۱۸۰۰ همت گذشت
  • تمدید خودکار قراردادهای اجاره با سقف ۲۵ درصد
  • آغاز ثبت‌نام ایجاد و ترمیم معدل برای کنکور از دوم تیرماه
  • محدودیت‌های پروازی تهران، قم و مشهد در زمان تشییع پیکر رهبر شهید
  • رئیس بانک مرکزی: در روزهای آتی بخشی از فشار تورم کالاها کاسته خواهد شد
  • ۶۰ لیتر سهمیه بنزین تیرماه شارژ شد

وزیر ارتباطات:

ایران با اجرای سند برنامه ۱۰ ساله فضایی تبدیل به قطب فضایی منطقه می‌شود

وزیر ارتباطات برنامه ۱۰ ساله فضایی را حاصل بیش از ۶۰ جلسه با نخبگان دانست و گفت: این سند کشور را تبدیل به قطب فضایی منطقه می‌کند.

سفر وزیر ارتباطات به استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات درباره جلسه شورای عالی فضایی که شب گذشته (۱۴ دی ماه) با حضور رئیس جمهور برگزار شد، در صفحه شخصی خود یادداشتی نوشت.

وزیر ارتباطات نوشت: امشب دومین جلسه شورای عالی فضایی در دولت سیزدهم به ریاست رئیس جمهور برگزار شد. نکته قابل توجه این است که شورای عالی فضایی بعد از بیش از یک دهه تعطیلی، در دولت سیزدهم دوباره احیا شده و به سرعت در حال طرح ریزی برای پیشبرد اهداف عالی فضایی کشور است.

وی با اشاره به دستور کار جلسه یادآور شد: مهمترین دستور کار دومین جلسه شورای عالی فضایی، بررسی و تصویب برنامه ۱۰ ساله فضایی کشور بود. این برنامه که حاصل بیش از شصت جلسه و نشست تخصصی و نخبگانی است، گام بلند دولت سیزدهم در راستای توسعه صنعت فضایی و فراهم‌سازی خدمات فناورانه فضاپایه جدید برای مردم در حوزه‌های مختلف است.

زارع پور تاکید کرد: این سند که بر تبدیل شدن کشور به قطب صنعت فضایی منطقه تاکید دارد، با حمایت و همراهی تمامی دستگاه‌ها و بازیگران کلیدی صنعت فضایی با محوریت سازمان فضایی ایران در دولت سیزدهم تهیه و امشب پس از تصویب با امضای رئیس جمهور به ریل اجرا افتاد. در مورد اهداف و برنامه های مندرج در این سند در آینده بیشتر صحبت خواهم کرد.

وی خاطرنشان کرد: همانطور که ریاست محترم جمهور امشب تاکید کردند، نگاه دولت به این صنعت یک نگاه راهبردی و اقتدار آفرین است و از تمامی ظرفیت های خود برای حمایت از نخبگان صنعت فضایی و توسعه این صنعت و مهم و راهبردی استفاده خواهد کرد.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه