English

توضیحات همتی در خصوص وام یک میلیون تومانی یارانه بگیران

رئیس‌ کل بانک مرکزی درباره زمان پرداخت وام یک میلیون تومانی و کاهش سود این وام توضیحاتی را ارائه داد.

توضیحات همتی در خصوص وام یک میلیون تومانی یارانه بگیران

به گزارش خبرگزاری موج، عبدالناصر همتی رئیس‌ کل بانک مرکزی در صفحه شخصی اینستاگرام خود درباره زمان پرداخت وام یک میلیون تومانی و کاهش سود این وام توضیحاتی را ارائه داد.

بیشتر بخوانید:

وام یک میلیون تومانی یارانه بگیران به صورت قرض الحسنه است

اعلام زمان پرداخت وام یک میلیون تومانی به یارانه بگیران/ میزان اقساط وام مشخص شد

همتی در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت: "به دنبال اقدام اولیه بانک مرکزی در جهت کاهش نرخ وام یک میلیون تومانی به خانواده‌های یارانه بگیر، از طریق آزادسازی بخشی از ذخائر قانونی بانک‌ها نزد بانک مرکزی و تعدیل نرخ آن وام‌ها به ۱۲ درصد، امروز در جلسه ستاد اقتصادی دولت، با قبول پرداخت مابه التفاوت نرخ ۱۲ درصد، با وام قرض الحسنه، توسط دولت، مقرر شد وام پرداختی به همه خانواده‌های یارانه بگیر به صورت قرض الحسنه و ۳۰ ماهه باشد.

بدین ترتیب با انجام پروسه ثبت نام و اعلام درخواست تمایل سرپرستان خانواده مبنی بر استفاده از این وام در پاسخ به پیامک ارسالی وزارت رفاه، ان‌شاالله تا روز قبل از شروع ماه رمضان، وام یک میلیون تومانی خانواده‌های یارانه بگیر از طریق بانک‌های عامل خود به حسابشان واریز خواهد شد.

البته طبق اعلام قبلی وام قرض الحسنه ۴ میلیون تومانی خانواده‌های کم درآمد بر اساس تعداد اعضای خانواده آنها، یک تا دو میلیون تومان خواهد بود.

لازم می‌دانم از همراهی خوب نظام بانکی این اقدام مهم قدردانی کنم."

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • سعید تیموریان

    سلام و میتونم بپرسم چرا اینقدر با وعده های بی اساس بیشتر برای ما اسیب درست میکنید!!!!؟
    این موارد مالی که به عنوان حمایت قرار بود بدین از همون ابتدا و قبل سال وعده وعید دادین و هربار تعویق به بعد و چندروز دیگه یا نحوه ای دیگه ..... خلاصه با توجه به شرایطی هم که گفتین جزو لیست و مستحق دریافت هستن ، بنده و خیلی از اطرافیان بودیم ،با این دلخوشی و با توجه به جیب خالی و شرایط سختی که بوجود اومده دل میبندیم و برای حفظ ابرو مایحتاج نیاز زندگیمون رو تهیه و به فروشنده وعده میدیم که دولت گفته فلان تاریخ فلان مبلغ میده بهمون و میام تقدیم میکنم بدهکار و بی اعتبار پیشت نشم ولی .....با این کار هم جیب مارو خالیتر و هم اعتبارمونو کمتر کردین و تهش هم که هیچکدوم از قل هایی دادین نیومده و اینقدر فیلتر سازی کردین که ادم به غلط کردن بندازین خودش به مرگ رازی بشه و ..... در کل خدارو خوش نمیاد پیر و جوون داریم همون تلاش هم نمیکنیم زنده بمونیم و انگیزه ای برای زندگی و امید داره نابود میشه ،چشم مردم اول به خدا و بعد به این هست دولت مردان مملکت کمک کنن و به داد برسن

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی