English

اعلام زمان پرداخت وام یک میلیون تومانی به یارانه بگیران/ میزان اقساط وام مشخص شد

به گفته رئیس جمهور، تقریباً روزهای اولیه ماه اردیبهشت و پیش از آغاز ماه مبارک رمضان وام یک میلیون تومانی به یارانه بگیران در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

اعلام زمان پرداخت وام یک میلیون تومانی به یارانه بگیران/ میزان اقساط وام مشخص شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، چندی پیش اعلام شد که سرپرست تمام ۲۳ میلیون خانواری که یارانه نقدی می‌ گیرند می‌ تواند از شارژ یک میلیون تومانی کارت یارانه با نرخ سود ۱۲ درصد استفاده کنند که این امر مورد انتقادی بسیاری از مسئولین و مردم قرار گرفت بنابراین در جلسه امروز هیات دولت اعلام شد تسهیلات یک میلیون تومانی به وام قرض‌ الحسنه تبدیل شود و بخش سودی که قرار بود از حساب مردم پرداخت شود، دولت بر عهده گیرد.

بنابراین  این وام به صورت سابق که اعلام شده بود نیست و به صورت یک میلیون تومانی و قرض‌الحسنه در اختیار مردم قرار می‌ گیرد.

به گفته رئیس جمهور، تقریباً روزهای اولیه ماه اردیبهشت و پیش از آغاز ماه مبارک رمضان این یک میلیون تومان در اختیار مردم قرار خواهد گرفت تا آنان بتوانند استفاده کنند.

بر این اساس قرار است چارچوب این مسئله امروز و فردا انجام شود و به مردم اطلاع رسانی شود تا کسانی که مایل به دریافت این وام قرض‌الحسنه هستند، از طریق پیامک اعلام کنند.

این اعتبار شارژ شده برای خرید کالا و خدمات قابل استفاده خواهد بود اقساط این تسهیلات که به صورت وام پرداخت می‌ شود از محل یارانه طی  ۳۰ ماهه کسر می شود.

 بر این اساس، یارانه اردیبهشت و خرداد مردم پرداخت می‌شود و از یارانه تیر به بعد به تدریج از یارانه آنان به دلیل این یک میلیون وام کسر می‌شود.

۳۵ هزار و ۸۰ تومان مبلغ دقیقی است که از ماه تیر به بعد از یارانه کل خانوار به عنوان قسط کسر خواهد شد. زمان واریز این وام ۴ اردیبهشت است.

گفتنی است؛ زوجینی که تازه ازدواج کرده‌اند و هنوز یارانه جدید نگرفته‌اند جزء مشمولان دریافت وام یک میلیونی هستند.

بیشتر بخوانید:

اعلام زمان پرداخت وام یک میلیون تومانی به یارانه بگیران/ میزان اقساط وام مشخص شد

وام یک میلیون تومانی یارانه بگیران فردا واریز می شود

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ناشناس

    بخدا قسم پول نان ندارم نه پول بنزین به من دادن و نه ‌یارانه معیشتی با سه تا بچه

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی