English

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان خبرداد؛

راه اندازی سامانه پرداخت خیرات و نذورات در سازمان آرامستان‌ها

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان از راه اندازی سامانه پرداخت خیرات و نذورات در سازمان آرامستان‌ها خبر داد و گفت: این اقدام در راستای احیای فرهنگ وقف ویژه اموات و در قالب‌های اقتصادی کوچک انجام می‌شود.

راه اندازی سامانه پرداخت خیرات و نذورات در سازمان آرامستان‌ها
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، علی حاجیان با اعلام این خبر اظهار کرد: وقف از دیرباز در فرهنگ عمومی مردم اصفهان از جایگاه مهمی برخوردار بوده است. اما این موضوع در حوزه امور مربوط به آرامستان‌ها مغفول مانده بود و به همین دلیل در این دوره برای احیای آن اقداماتی را در دستور کار قرار دادیم. 

وی با بیان اینکه یکی از راهبردهای جدی سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان در دوره جاری، احیای فرهنگ خیرات و نذورات است، افزود: شرایط اقتصادی مردم ما را ترغیب کرد تا برای ترویج این فرهنگ، قالب‌های اقتصادی کوچک را به شهروندان ارائه کنیم تا بتوانند با هزینه‌های اندک برای عزیزان از دست رفته خود خیرات بدهند.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان ادامه داد: این خیرات می‌تواند پرداخت هزینه برای ایجاد سقاخانه‌ها، محوطه‌های بازی، خرید دستگاه‌های موردنیاز آتش نشانی و... باشد.

وی از راه اندازی سامانه پرداخت خیرات و نذورات در این سازمان خبر داد و گفت: در این سامانه افراد می‌توانند نوع خیرات خود را انتخاب و مشخص کنند که در شهر یا در محل آرامستان انجام شود. سپس براساس تصمیمی که در این زمینه دارند هزینه را در سامانه پرداخت می‌کنند.

حاجیان با اشاره به جمع آوری خیرات و استفاده از آن بیان کرد: سقاخانه جی که به زودی در چهارباغ نصب می‌شود، محوطه بازی کودکان محله دهنو واقع در منطقه دو و سقاخانه‌های آرامستان باغ رضوان از جمله اماکنی است که با خیرات مردم طی دو سال احداث و به نام خود اشخاص ماندگار شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه