English

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان مطرح کرد:

خدماتی که جنبه محلی دارد باید از دوش دولت برداشته شود

رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: کشور اگر بخواهد با ساختار قبلی اداره شود هر کسی رئیس جمهور شود موفق نخواهد شد، چون هزینه اداره کشور سنگین است، بنابراین بخش‌هایی که قابل واگذاری به شوراها و اداره محلی است باید مورد توجه قرار گیرد تا خدماتی که جنبه محلی دارد از دوش دولت برداشته شود.

خدماتی که جنبه محلی دارد باید از دوش دولت برداشته شود
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، عباس حاج رسولی‌ها در نطق میان دستور صد و سی و پنچمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با تسلیت شهادت آیت الله رئیسی و شهدای خدمت اظهار کرد: ضایعه شهادت آیت الله رئیسی سنگین بود اما اقتدار نظام سبب می‌شود که تا روزهای آینده رئیس جمهور جدید انتخاب شود.

وی افزود: امام از همان ابتدای انقلاب توجه ویژه‌ای به شوراها داشتند و فرمودند که شوراها باید فعال باشند و با ذکر نام خراسان و اصفهان فرمودند که با کمک شوراها این استان‌ها می‌توانند برای خود بهتر تصمیم گیری کنند.

رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: با وجود تاکیدات امام راحل، توجهی به شورا نشده است و با گذشت 22 سال از عمر شوراها، متاسفانه اهداف شوراها پیاده سازی نشده است.

وی افزود: کشور اگر بخواهد با ساختار قبلی اداره شود هر کسی رئیس جمهور شود موفق نخواهد شد، چون هزینه اداره کشور سنگین است، بنابراین بخش‌هایی که قابل واگذاری به شوراها و اداره محلی است باید مورد توجه قرار گیرد تا خدماتی که جنبه محلی دارد از دوش دولت برداشته شود.

حاج رسولی‌ها در پایان خاطرنشان کرد: در انتخابات پیش رو مردم به کسانی رای دهند که به این تفکر اعتقاد داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه