English

رئیس کمیسیون خانواده، بانوان و جوانان شورای اسلامی شهر اصفهان:

نامه رهبر معظم انقلاب به دانشجویان آمریکایی گام دیگری در تحقق تمدن نوین اسلامی بود

رئیس کمیسیون خانواده، بانوان و جوانان شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه نامه رهبر معظم انقلاب به دانشجویان آمریکایی گام دیگری در تحقق تمدن نوین اسلامی بود، گفت: رسانه‌های جهان این نامه را نتوانستند نادیده بگیرند و به برجسته کردن برخی فرازهای آن پرداختند.

نامه رهبر معظم انقلاب به دانشجویان آمریکایی گام دیگری در تحقق تمدن نوین اسلامی بود
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، فرزانه کلاهدوزان در نطق میان دستور صد و سی و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: رسول خدا (ص) می‌فرماید بالاتر از هر نیکی، نیکی بالاتری هست تا اینکه انسان در راه خدا کشته شود و بالاتر از شهادت نیکی دیگری نیست.

وی با تسلیت شهادت آیت الله رئیسی و شهدای خدمت گفت: خدمت خالصانه مهمترین ویژگی سید شهیدان اهل خدمت بود. او در عین تلاش شبانه روزی و خدمت به مردم به ارتقا اخلاق فردی و اجتماعی خود توجه ویژه داشت. او خود را سرباز رهبری می‌دانست و اصرار داشت که همه محبت‌ها باید به سمت رهبر معظم باشد. سیره شهید رئیسی نماد حکمرانی دینی است و مردم ایران در این سال‌های خدمت این شهید بزرگوار شاهد بودند که این امکان وجود دارد که مردمی در صدر امور اجرایی قرار گیرد در حالی که فقیه و حقوق دان و مجاهد است.

رئیس کمیسیون خانواده، بانوان و جوانان شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: دشمن در این روزها با روش‌های تبلیغی خود به دشمنی می‌پردازد که به فرموده رهبری معظم انقلاب در این شرایط مهمترین کار حهاد تبیین است. حرکت به سمت تعالی بدون حضور مردم ممکن نیست و اگر بخواهیم مردم و جوانان با انقلاب همراه باشند بیین را باید فراگیر و مستند انجام دهیم.

وی تصریح کرد: زمانی که تردید در اذهان ایجاد می‌شود اگر کسی بخواهد سخنی بگویند و حقیقتی را بیان کند متحمل دشمنی می‌شود، پس در این راستا جهاد لازم است و جهاد تبیین در مقابل محافظه کاری است.

کلاهدوزان با بیان اینکه تبیین ما باید اثربخش باشد، یعنی همان گونه که در جهاد نظامی، جهادگر با برنامه وارد می‌شود در جهاد تبیین نیز از حرکات ناپخته باید پرهیز کرد، گفت: در این برهه حساس ابتدا باید به تبیین دستاوردهای دولت آیت الله رئیسی پرداخت و سپس برای انتخاب خلفی صالح و کارآمد برای ادامه راه شهید رئیسی بپردازیم.

وی با بیان اینکه میزان اطاعت پذیری از ولایت پذیری و تخصص کاندیداها مهم است، گفت: گفتمان انقلاب اسلامی و رئیس جمهور شهید گفتمان ایجابی و تبیینی به جای تخریب بود که باید سرلوحه همه کاندیداها قرار گیرد.

رئیس کمیسیون خانواده، بانوان و جوانان شورای اسلامی شهر اصفهان با گرامیداشت یاد امام راحل (ره) گفت: امام خمینی (ره) شخصیتی برجسته و صاحب تاثیری عمیق بر مردم بود، او دین اسلام را متجلی نمود و به جرات می‌توان او را تجلی خلیفه الله بر جهان معاصر نامید، و در بین رهبران سده‌های اخیر می‌توان راهش را تداوم راه انبیا و پیش زمینه ظهور منجی موعود دانست.

وی با بیان اینکه نام امام خمینی (ره) در سراسر جهان در حال گسترش است و راه او توسط رهبری انقلاب دنبال می‌شود، گفت: امروز صدای ظلم ستیزی از نقاط مختلف جهان به ویژه دانشگاه‌های آمریکا و اروپا به گوش می‌رسد.

کلاهدوزان با اشاره به نامه رهبر معظم انقلاب به دانشجویان آمریکایی اظهار کرد: نامه رهبر انقلاب گام دیگری در تحقق تمدن نوین اسلامی بود. رسانه‌های جهان این نامه را نتوانستند نادیده بگیرند و به برجسته کردن برخی فرازهای آن پرداختند.

وی با اشاره به روز جهانی بدون دخانیات گفت: هر سال 31 ماه می میلادی به نام روز جهانی بدون دخانیات گرامی داشته می شود. براساس آمار استعمال دخانیات مهمترین عامل مرگ و میر در جهان است و در ایران نیز براساس آخرین آمار رسمی وزارت بهداشت بیش از 11 میلیون نفر به صورت مداوم از سیگار و قلیان استفاده می‌کنند که از مهمترین عوارض بروز یا تشدید بیماری‌های قلبی، ریوی و سرطانی است. البته آمارهای زیادی از آسیب‌های اجتماعی، فرهنگی، زیست محیطی و.. ناشی از مصرف دخانیات نیز وجود دارد.

رئیس کمیسیون خانواده، بانوان و جوانان شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه شعار امسال «حفاظت از کودکان و نوجوانان در برابر دخانیات» است، گفت: با از دسترس خارج کردن دخانیات از دید کودکان و نوجوانان می‌توانیم به سلامت جامعه کمک کنیم و با جلوگیری از تبلیغ و مصرف دخانیات جامعه را از این خطر ایمن کنیم. ضمن اینکه باید توجه کنیم که استفاده از دخانیات سبب بروز مشکلاتی برای اطرافیان و حق الناس به شمار می‌رود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه