English

پیام تسلیت مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی(ره)

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان طی پیامی سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و قیام ۱۵ خرداد را تسلیت گفت.

 پیام تسلیت مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی(ره)
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، کریم زارع، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان در پیامی سالروز رحلت امام خمینی(ره) را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:  

یوم‌الله چهاردهم خرداد، یادآور هجرانی بزرگ است روزی که طوفان مصیبت، ایران اسلامی را سراسر در هم پیچید و حسرتی گدازنده بر دل‌های پر از شیون و ماتم نشاند. روزی که با وداع آسمانی بنیانگذار جمهوری اسلامی، غمی جانکاه بر دل ملت ایران و آزادگان جهان نشست.  

امام خمینی(ره) نامی به بلندای تاریخ آزادی‌خواهی و حق‌طلبی ملت بزرگ ایران اسلامی است. بزرگ‌مردی از سلاله اولیاء، بزرگ زمان و احیاگر اسلام ناب محمدی(ص)، اگرچه ۳۵ سال از رحلت آن مرد خدایی می گذرد اما همچنان امواج رهایی بخش انقلاب اسلامی در بحر بیکران آزادیخواهی جهان پرخروش است و پهنه‌ای عظیم از هویت و استقلال‌طلبی و بیداری، ملل آزاده را در برگرفته است؛ خروشی عظیم که با اراده خداوند و به‌دست مرشد الهی، پیرفرزانه، خمینی کبیر از قیام ۱۵ خرداد سال ۴۲ آغاز شد و در ۲۲ بهمن ۵۷ به ثمر نشست.

روزی که جمعی از مردان و زنان انقلابی و ایثارگر، جان خویش در طبق اخلاص نهاده و به تأسی از مولای خود حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و با نثار خون خود سند آزادگی و استقلال مردمان این مرز و بوم را امضا کردند.

اینجانب با تعظیم و ادای احترام به روح بلند و ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) و شهدای گرانقدر قیام ۱۵ خرداد، ضمن تجدید پیمان با آرمان‌های شهدای والامقام و امام راحل(ره) و با پیروی از فرامین مقام معظم رهبری، سالگرد رحلت جانسوز بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران را تسلیت عرض نموده، از درگاه خداوند منان عزت و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در تمامی عرصه‌های جهانی و بین‌المللی مسألت دارم.

کریم زارع

 مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه