English

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان خبر داد؛

تحول آرامستان باغ رضوان اصفهان با افتتاح چندین پروژه‌ عمرانی و فرهنگی

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان از تحول آرامستان باغ رضوان اصفهان با افتتاح چندین پروژه‌ عمرانی و فرهنگی و زیست محیطی خبرداد.

تحول آرامستان باغ رضوان اصفهان با افتتاح چندین پروژه‌ عمرانی و فرهنگی
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

،علی حاجیان در آیین بهره‌برداری از پروژه‌های جدید عمرانی، زیست‌محیطی و فرهنگی در آرامستان باغ‌رضوان گفت:صیانت از محیط زیست و مدیریت مصرف انرژی، هوشمندسازی زیرساخت‌ها، پدافند غیرعامل‌، ترویج یاد معاد، توسعه خیرات و‌ نذورات در شهر و اصلاح فرهنگ سوگ از رویکردهای اصلی سازمان آرامستان‌ها در این دوره بوده است.

وی افزود:احداث اولین جایگاه سوخت آرامستان‌های کشور، بزرگ‌ترین نیروگاه خورشیدی با ظرفیت ۵۵۰ کیلووات در شهرداری اصفهان، مخزن ۵۵ هزار مترمکعبی آب، شبکه استحصال آب‌های سطحی، هوشمندسازی آبیاری ۵۰ هکتار فضای سبز و مرکز نظارت و‌ کنترل هوشمند از پروژه‌های جدید این سازمان است.

این‌مقام مسئول بیان داشت:تمامی کارکنان باغ‌رضوان در توسعه و احداث ‌پروژه‌های جدید این آرامستان نقش موثر داشته‌اند و‌ با کمک هم توانسته‌ایم نگاه به باغ رضوان اصفهان را از مکانی صرفا جهت کفن و دفن اموات، به یک فضای هوشمند، پویا و پیشگام تغییر دهیم.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان گفت:تالیف چندین کتاب، تولید پادکست ‌‌و نقشه گردشگری مذهبی با محوریت باغ‌رضوان و محصولات فرهنگی با محوریت یاد معاد برای رده‌های مختلف سنی از دیگر اقدامات در این دوره بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه