English

فرمانده انتظامی استان اصفهان خبرداد؛

کشف ۲۸۲ کیلو شیشه از یک قاچاقچی مسلح در اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان ازکشف 282 کیلو شیشه، 25 کیلو هروئین و 12 کیلو تریاک از یک قاچاقچی مسلح در عملیات ویژه ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی خبر داد.

کشف 282 کیلو شیشه از یک قاچاقچی مسلح در اصفهان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، سردار حمید علینقیان پور بیان داشت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد قاطع با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر مرکز استان با انجام کار دقیق پلیسی از حمل و جابه جایی محموله ای از مواد افیونی توسط یک قاچاقچی در یکی از محور های مواصلاتی استان مطلع شدند.

وی در ادامه گفت: مأموران پلیس با اشراف اطلاعاتی خوب خود، خودرو حامل مواد مخدر را در حال تردد در یکی از محور های مواصلاتی شهرستان اردستان شناسایی کرده و تحت پایش و کنترل قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان افزود: در نهایت خودرو سمند قاچاقچی مواد مخدر در یک عملیات ضربتی و منسجم پلیسی توقیف، متهم دستگیر و از وی یک قبضه سلاح کلاشینکف به همراه 5 خشاب و 130 تیر جنگی کشف شد.

سردار علینقیان پور با اشاره به اینکه در این عملیات مقدار 282 کیلو شیشه، 25 کیلو هروئین و 12 کیلو تریاک کشف شد خاطر نشان کرد: ماموران پلیس این فرماندهی شبانه روز در حال خدمت رسانی به شهروندان بوده و با حضور مقتدرانه در سطح استان اجازه قانون گریزی به مخلان نظم و امنیت عمومی را نخواهند داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه