English

توسط اداره کل دامپزشکی استان اصفهان صورت گرفت؛

واکسیناسیون بیش از ۹ هزار قطعه طیور علیه نیوکاسل در استان اصفهان

واکسیناسیون 909 هزار و 597 قطعه طیور خانگی استان اصفهان علیه بیماری نیوکاسل توسط اداره کل دامپزشکی استان اصفهان انجام شد.

واکسیناسیون بیش از  9 هزار قطعه طیور علیه نیوکاسل در استان اصفهان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، در راستای پیشگیری وکنترل بیماری نیوکاسل در طیور خانگی و همچنین جلوگیری از انتقال این بیماری به طیور صنعتی و صیانت از صنعت طیور کشور و استان، اداره کل دامپزشکی استان اصفهان با انعقاد تفاهم نامه ای با سازمان بسیج جامعه کشاورزی استان و به منظور استفاده از توان و ظرفیت نیروهای بسیج که عمدتا بومی و ساکن محل ارائه خدمت بودند اقدام به واکسیناسیون رایگان 909  هزار و 597 قطعه طیور خانگی استان اصفهان علیه بیماری نیوکاسل نمودند.

جهت اجرای هرچه بهتر این طرح، جلسات هماهنگی برگزار و برنامه‌ریزی و سازماندهی لازم جهت ارائه خدمت فراگیر و رایگان در قالب اردوی جهاد دامپزشکی به کلیه روستاییان عزیز در سطح استان اصفهان انجام گردید.

در این طرح تعداد 82  نفر نیروی بسیجی تحت نظارت شبکه‌های دامپزشکی شهرستان ها و اداره بهداشت و مدیریت بیماری های طیور اداره کل دامپزشکی استان، مشارکت فعال داشته و در مجموع طیور خانگی 643 روستا به صورت رایگان علیه بیماری نیوکاسل واکسینه شدند.

 همچنین در این طرح توزیع پملت های آموزشی بین روستائیان با هدف آشنایی با بیماری های دام و طیور و بیماری های مشترک بین انسان و دام انجام گرفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه