English

به همت حوزه هنری استان اصفهان؛

مستند «راز میرزا» رونمایی می شود

مستند «راز میرزا» فیلمی 40 دقیقه ای از زندگی میرزا آقا امامی نگارگر مشهور اصفهانی است که با همت حوزه هنری استان اصفهان تولید شده است.

مستند «راز میرزا» رونمایی می شود
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

، مدیر هنرهای تصویری حوزه هنری اصفهان گفت: فیلم مستند راز میرزا از تولیدات باشگاه مهر حوزه هنری استان اصفهان است که حجت الله معراج کارگردان و سید محسن طباطبایی پور تهیه کنندگی آن را بر عهده داشته اند.

نرگس رجایی بیان داشت: در این فیلم از طریق تحقیقات یک دانشجوی رشته فرش با گوشه هایی از آثار و زندگی حاج میرزا آقا امامی آشنا می شو یم. 

وی با اشاره به اهمیت شناساندن هنرمندان بنام اصفهانی از طریق ساخت فیلم های مستند گفت: حا ج میرزا آقا امامی ، زاده ۱۲۶۰ هجری خورشیدی در اصفهان - درگذشته ۱۳۳۴ هجری خورشیدی در اصفهان) نقاش ایرانی و هنرمند جلدهای سوخت بود. این هنرمند در کسوت روحانیت نیز بود و در شاخه‌های مختلف نگارگری و ساخت جلد و  تابلوی سوخت فعالیت داشته است.

مدیر هنرهای تصویری حوزه هنری اصفهان با اشاره به اینکه این فیلم با مصاحبه با اساتید رشته های مختلف هنری و شاگردان میرزا آقا و نویسنده کتاب میرزا آقا و دختر ایشان زینت السادات امامی توانسته چهره این هنرمند را به خوبی به نمایش بگذارد افزود: مستند راز میرزا روز دوشنبه 3 اردیبهشت ما 1403 (مصادف با هفته اصفهان ) ساعت 17:30 در پردیس سینمایی ساحل رونمایی خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه