English

ویژه برنامه های بزرگداشت «هفته هنر انقلاب اسلامی» در اصفهان اعلام شد

همزمان با سراسر کسور«هفته هنر انقلاب اسلامی» از ۲۰ تا ۲۷ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ در حوزه هنری اصفهان برگزار می شود.

ویژه برنامه های بزرگداشت «هفته هنر انقلاب اسلامی» در اصفهان اعلام شد
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

، همزمان با فرا رسیدن بیستم فروردین‌ ماه، سالروز شهادت سید شهیدان اهل قلم شهید سیدمرتضی آوینی جزئیات برنامه‌های گرامیداشت «هفته هنر انقلاب اسلامی» در اصفهان اعلام شد. 

احمد نوری رئیس حوزه هنری اصفهان با اشاره به گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی گفت: این هفته ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سیدمرتضی آوینی با مجموعه‌ای از برنامه‌های هنری در خدمت هنرمندان و اهالی هنر اصفهان هستیم.

وی گفت: بزرگداشت « هفته هنر انقلاب اسلامی » در اصفهان با برنامه هایی مانند تولید نماهنگ ویژه این ایام، برگزاری نمایشگاه نقاشی ریشه ها با آثاری از استاد شعرباف، اجرای 7 نمایش خیابانی توسط گروه های نمایشی استان اصفهان، دورهمی هنرمندان رشته های (تجسمی، هنرهای تصویری، هنرهای نمایشی، ادبیات، پایداری و...)، تولید محتواهای گرافیکی انجام خواهد شد.

رئیس حوزه هنری استان اصفهان با اشاره به اینکه نخستین روز از هفته هنر انقلاب اسلامی در تقویم رسمی کشور به نام «روز هنر انقلاب اسلامی» ثبت شده است خاطرنشان کرد: حوزه هنری انقلاب اسلامی از امروز به مدت هفت روز میزبان برگزاری تئاترهای خیابانی با موضوع (هنر انقلاب و اصفهان) در فضای باز خانه هنرمندان خواهد بود.

وی ادامه داد: آیین افتتاح نمایشگاه «ریشه ها» که شامل 120 اثر از آثار آبرنگ و آب مرکب استاد مصطفی شعرباف است در مجموعه گالریهای سعدی (بوستان، گلستان، تماشا، نقطه) در این هفته برگزار می‌شود.

نوری تصریح کرد: همچنین به همین مناسبت با دعوت از بیش از 700 هنرمند پیشکسوت و جوان از هنرمندان رشته های تجسمی، هنرهای تصویری، هنرهای نمایشی، ادبیات و ادبیات پایداری، چهار برنامه دورهمی ویژه هنرمندان به میزبانی حوزه هنری اصفهان برگزار می شود. در این دورهمی ها علاوه بر تبادل نظر و هم فکری، هنرمندان به ارائه آثار خود نیز می پردازند. برای مثال در رشته ادبیات شاعران به شعرخوانی با موضوع آزاد و... با محوریت انجمن های ادبی شهرستان های استان خواهند پرداخت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه