English

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون خبر داد؛

اعطای زمین رایگان به خانوارهای دارای ۴ فرزند تا پایان سال جاری

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون از اعطای زمین رایگان به خانوارهای دارای ۴ فرزند و بیشتر زیر ۲۰ سال تا پایان امسال خبرداد.

اعطای زمین رایگان به خانوارهای دارای ۴ فرزند تا پایان سال جاری
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

، سعید کاشفی در جمع خبرنگاران گفت: خانواده‌های دارای چهار فرزند و بیشتر زیر ۲۰ سال در شهرستان تیران و کرون تا پایان سال ۱۴۰۳ می‌توانند جهت دریافت زمین رایگان به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وی اظهار کرد: خانواده‌های دارای چهار فرزند و بیشتر (زیر ۲۰ سال) برای ثبت‌نام و دریافت زمین رایگان تا پایان سال ۱۴۰۳ مهلت دارند. 

این مقام مسئول افزود: بر اساس بند چ تبصره ۱۳ قانون بودجه سال ۱۴۰۳، به منظور حمایت از خانواده و تحقق جوانی جمعیت، وزارت راه و شهرسازی مکلف است در سال ۱۴۰۳ یک قطعه زمین به‌صورت رایگان در قالب شرایط مندرج در قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به خانواده‌های دارای چهار فرزند و بیشتر زیر ۲۰ سال اختصاص دهد.  

 رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون با بیان اینکه این خانوارها می‌بایست تاریخ تولد حداقل چهار فرزند آن‌ها از اول فروردین‌ماه ۱۳۸۳ به بعد باشد گفت: مردم عزیز شهرستان تیران و کرون که چهار فرزند و بیشتر (زیر ۲۰ سال) دارند در صورت دارا بودن شرایط لازم، می‌توانند جهت دریافت زمین رایگان به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به نشانی saman.mrud.ir مراجعه و نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند. 

وی خاطرنشان کرد: واگذاری زمین با در نظر گرفتن ضوابط و همچنین صراحت ماده (۴) قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، بالمناصفه فی‌مابین پدر و مادر صورت می‌گیرد. 

کاشفی با اشاره به اولویت خانواده‌های دارای چهار فرزند و بیشتر زیر ۲۰ سال در تحویل زمین، اظهار کرد: تاکنون ۴۸۹ متقاضی موضوع «قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و چهار فرزند زیر بیست سال» در شهرستان تیران و کرون، در سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن نام‌نویسی کردند که تخصیص زمین برای بخشی از آن‌ها در شهرهای تیران و رضوانشهر انجام و برای مابقی خانواده‌های شهری و روستایی نیز بر اساس اراضی الحاق شده به محدوده شهرها و روستاهای شهرستان در سال ۱۴۰۳ صورت خواهد پذیرفت. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه